ثبت‌ نام آزمون مبانی مهندسی(FE) از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آغاز شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران ؛ ثبت‌نام آزمون مبانی مهندسی (FE) مربوط به مرحله اول آزمون مهندسی حرفه‌ای (PE Exam) شروع شده و تا 14یکشنبه 10 آبان ماه 1391 ادامه دارد.

بر این اساس، انجمن‌های مهندسی مادر که در برگزاری این آزمون با سازمان سنجش همکاری دارند، عبارتند از انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، انجمن مهندسی شیمی ایران، انجمن مهندسی صنایع ایران، انجمن مهندسین عمران ایران، انجمن کامپیوتر ایران، انجمن مهندسین متالورژی ایران،‌انجمن مهندسان مکانیک ایران و انجمن مهندسی معدن ایران.

بر این اساس دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی و دارندگان مدرک کارشناسی یا بالاتر مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم در هر یک از رشته‌های مرتبط می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

امتحانات در یک روز و در نوبت‌های صبح و عصر برگزار می‌شود که به ترتیب عبارتند از نوبت صبح روز جمعه 26 آبان شامل 1: آزمون دروس FE1‌به مدت 240 دقیقه برگزار می‌شود و نوبت عصر روز جمعه 26 آبان آزمون دروس FE2 به مدت 240 دقیقه برگزار می‌شود.

همچنین آزمون صبح FE1‌شامل 120 سوال و هر سوال یک نمره دارد و آزمون بعد از ظهر FE2‌شامل 60 سوال و هر سوال 2 نمره دارد. آزمون FE‌نیازی به سابقه کار ندارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار