يک کارشناس سياست خارجي گفت: گسترش بيداري اسلامي و خواسته‌ها و مطالبات جديد ملت‌هاي منطقه، مانع از دست‌يابي نظام سلطه به اهداف شوم خود شده و پروژه‌هاي غرب در خاورميانه را ناکام گذاشته است.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند رو به رشد موج بيداري اسلامي در منطقه، گفت: گسترش بيداري اسلامي موجب پر رنگ شدن گروه‌هاي سياسي اسلامي در منطقه شده  و در فضاي فعلي، انديشه‌هايي نو به وجود آورده است.

وي در  ادامه با تاکيد بر نگراني دولت‌ها از گسترش موج بيداري اسلامي افزود: بيداري اسلامي ميان دولت‌‌هايي که از نظر محتوا و ساختار موروثي هستند چالش ايجاد کرده و ماهيت آن‌ها را با خطر مواجه کرده است.

لاسجردي با بيان اين‌که کشورهاي غربي، کشورهاي در حال تحول منطقه را تحت فشار قرار داده‌اند، ادامه داد: سلطه‌گران جهاني در تلاش هستند تا بتوانند هدايت و کنترل تحولات منطقه را به دست گرفته و در راستاي اهداف خود از آن بهره ببرند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان تصريح کرد: گسترش بيداري اسلامي و خواسته‌ها و مطالبات جديد ملت‌هاي منطقه، مانع از رسيدن نظام سلطه به اهداف شوم خود شده و پروژه هاي غرب در خاورميانه را ناکام گذاشته است.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار