پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلات دو هفته ای لیگ پرسپولیسي ها فرصت داشتند از تعطیلی لیگ استفاده کرده و با روحیه خوبی مقابل راه آهن قرار بگیرند.

محمد زادمهر پیشکسوت  پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: راه آهنی ها با امکانات بالا توانستند در لیگ  امسال خوب  نتیجه بگیرند، به طور حتم آنها با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس قرار می گیرند، امیدوارم پرسپولیسی ها بتوانند مقابل تیم جوان و دونده  راه آهن نتیجه خوبی کسب کنند.

زاد مهر در خصوص  تقابل ژوزه با دایی در این بازی گفت:  تقابل این دو مربی با هم می تواند جذاب و دیدنی باشد، هر تیمی که بتواند از فرصتها و موقعیتهایش نهایت استفاده را کند برنده این بازی خواهد شد.

وی درخصوص  نبود کریمی در این بازی گفت:  کریمی از بازیکنان شاخص و جزو نوابغ فوتبال ایران است به طورحتم نبود کریمی در پرسپولیس  تاثیر گذار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  پرسپولیس در این دو هفته تعطیلی  لیگ بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار کرده است و امیدوارم که بازیکنان  جوان پرسپولیس برای این بازی با اعتماد به نفس بالا حاضر شوند آنها باید قوچان نژاد را الگوی خود قرار بدهند که با اینکه اولین بازی ملی اش را مقابل کره جنوبی انجام داد اما جزو بهترین ها بود./آق

 

برچسب ها: پیشکسوت ، خصوص ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار