شهردار منطقه 4 ، با حضور در مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران، به صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان منطقه 4 خواهد بود .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 4 ، به منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان منطقه 4، دکتر حسن کریمیان فراهم نمودن اینگونه فضاها برای پاسخگویی شفاف توسط مدیران شهری و کسب رضایتمندی شهروندان را قابل اهمیت خواند و گفت: انجام دیدارهای رودررو و یا تلفنی شهروندان با مدیران شهری می تواند در افزایش آگاهی شهروندان و آشنا نمودن آنان با قوانین و مقرات مؤثر باشد و مدیران شهری نیز با مشکلات و خواسته های به حق و قانونی مردم آشنا می شوند و این فرصت ها را باید غنیمت شمرد . 
وی تصریح کرد : اگر با مردم صادق باشیم و آنان را با دستور العمل و قوانین موجود آگاه سازیم آنان قطعا به قانون تمکین خواهند کرد و این آگاهی دست افراد فرصت طلب را کوتاه خواهد کرد .
کریمیان اضافه کرد: نشست های ماهیانه با شورایاران به عنوان پل های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری، بازدیدهای میدانی هفتگی از سطح محلات و حضور در مساجد از جمله اقداماتی است که در جهت شهروند مداری و تحقق سیاست محله محوری در اولویت قرار دارد .
گفتنی است شهردار منطقه 4 در روز دوشنبه 8 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 در سامانه 1888 شهرداری تهران حضور خواهد داشت و شهروندان منطقه می توانند برای طرح دیدگاهها و درخواست های خود با تلفن 1888 تماس بگیرند./ف
برچسب ها: مشکلات ، شهروندان ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار