معاونت بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: بسيج هميشه بيدار است و باز هم با شجاعت مقابل حركات دشمن خواهد ايستاد، همانطور که روز گذشته شاهد بوديم يك بسيجي با فداكاري خود مانع از انفجار مسجد امام حسين(ع) و شهادت تعداد كثيري از نمازگزاران اين مسجد شد.

رمضان‌پور معاون بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ترور دانشجوي بسيجي در چابهار گفت: دشمن هميشه در حال ضربه زدن به انقلاب بوده و آنها بايد بدانند كه با ترور يك دانشجوي بسيجي هزاران نفر ديگر، جاي آن شهيد را مي‌گيرند.

وي با بيان اينکه عده‌اي با ادعاي مبارزه با تروريسم سعي در ضربه‌زدن به نظام اسلامي را دارند، اظهارداشت: دشمن بايد بداند كه اين قبيل اقدامات تروريستي هيچ رعب و وحشتي در دل جوان ايراني ايجاد نمي‌کند و حركت آزاديخواهانه ملت ايران متوقف نخواهد شد.

معاون سياسي بسيج دانشگاه علم و صنعت تصريح كرد: بسيج هميشه بيدار است و باز هم با شجاعت جلوي حركات دشمن خواهد ايستاد، همانطور که روز گذشته شاهد بوديم  يك بسيجي با فداكاري خود مانع از انفجار مسجد امام حسين(ع) و شهادت تعداد كثيري از نمازگزاران اين مسجد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، چابهار ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار