مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان شرجی در شهرهای خوزستان در بیست و نهمین روز پاییز به مرز 80 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: میزان شرجی در شهرهای خوزستان از صبح امروز روند افزایش داشته است و در بسیاری از شهرهای جنوبی شاهد هوایی شرجی و گرم هستیم.

وی با اشاره به میزان حداکثر شرجی در شهرهای خوزستان تاکید کرد: در شرایط کنونی شهرستان ماهشهر با 79.5 درصد، آبادان با 78.2 درصد، شادگان، شوش و دزفول با 75 درصد و بهبهان با 73.4 درصد شرجی‌ترین شهرهای خوزستان بوده‌اند.

دهملایی با بیان اینکه در سطح زمین با جنوبی شدن جریانات شاهد انتقال رطوبت به استان خوزستان هستیم، تصریح کرد: در لایه میانی جو خط ناپایدار ضعیفی تا اواخر هفته روی استان تاثیرگذار خواهد بود در نتیجه در این مدت شاهد افزایش ابر، رگبارهای پراکنده و وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: آسمان استان نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده و خفیف باران به ویژه برای مناطق شمالی استان و از فردا توام با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار خفیف باران جهت باد، جنوب شرقی تا جنوبی سرعت باد، 10 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 39 و ایذه با 12.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند./س
برچسب ها: شرجی ، خوزستان ، درصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.