فيلم "لاله" با توجه به اينكه توليد آن طبق روال قانوني است كميسيون فرهنگي بايد از اين قانون تبعيت كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بخش دوم برنامه "هفت" به موضوع پروژه "لاله" و اتفاقات پيرامون اين فيلم با حضور شفيع آقا محمديان مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي اختصاص داد.
شفيع آقامحمديان مدير مركز گسترش سينماي مستند و تجربي در ابتدا ضمن اشاره به نگاه سياسي نسبت به فيلم لاله گفت: "لاله" به عنوان يك پروژه قانوني اصلاحات لازم در فيلم نامه را رعايت كرده است و با بازبيني هاي مكرر اشكالات آن مطابق با نظرات سازمان سينمايي برطرف شده است.
وي ادامه داد: مركز گسترش وظايف جديدي را وارد حيطه‌ي حمايتي خود قرار داده است و با توجه به فيلمنامه تجربي لاله اين فيلم نيز از رعايت ما برخوردار خواهد بود.
در ادامه محمود گبرلو به ساختار هاليوودي فيلم اشاره كرد و گفت: فيلمي كه با ساختار هاليوودي ساخته مي شود نمي تواند نگاه تجربي داشته باشد.
شفيع آقا محمديان اظهار داشت: موضوع فيلم نامه لاله اميدواري را به بانوان باز مي گردد و با توجه به طي كردن سير قانوني فيلم نامه، نگاه سياسي نسبت به اين فيلم را از خودمان دور كنيم.
وي تاكيد كرد: در مورد فيلم هايي كه هنوز ساخته نشده نبايد زود قضاوت كرد و اين فيلم با زندگي لاله صديق در ارتباط است.
آقا محمديان افزود: 4 ميليارد تومان براي توليد فيلم لاله در نظر گرفته شده است و گفته هايي مبني بر بودجه 7 ميلياردي توليد اين  فيلم در حد شايعه بوده و صحت ندارد.
وي به روند توليد فيلم لاله اشاره و خاطرنشان كرد: با توجه به حاشيه هايي كه در پيرامون اين پروژه اتفاق افتاده روند توليد را به تعويق انداخت اما تا 10 روز آينده عوامل و بازيگران فيلم معرفي خواهند شد.
آقا محمديان در خصوص اعتراضات كميسيون فرهنگي مجلس گفت: كميسيون فرهنگي مجلس بايد تابع قانون باشد تا فيلم لاله طبق روال عادي وقانوني همانند ساير فيلم ها توليد خود را بدون حاشيه اي آغاز مي‌كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار