شهردار منطقه 20 تهران در جریان بازدید نخبگان، ائمه جماعات و معتمدان محلات از 3 پروژه مهم شهری گفت: بزرگترین مجموعه فرهنگی این منطقه با محوریت برج طغرل با رعایت توامان سرعت و دقت در حال احداث است

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی در حاشیه این بازدید افزود: بزرگترین مجموعه فرهنگی این منطقه با مساحت 30 هکتار و 3 سالن همایش با ظرفیت 1400 نفر، با محوریت و چشم انداز برج طغرل طراحی شده است که عملیات عمرانی آن با حفظ فاکتورهای سرعت و دقت در حال اجراست. 
بابایی با اشاره به اینکه انگیزه های مذهبی و تاریخی در پروژه های فرهنگی و اجتماعی این منطقه لحاظ می شود خاطرنشان کرد: یکصد نفر از نخبگان، ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، دبیران شورایاری و مدیران محلات از روند عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی برج طغرل، احداث و امتداد بزرگراه امام علی(ع) و خط 6 متروی تهران بازدید کردند. 
شهردار منطقه 20 تهران تصریح کرد: بهره گیری از توان فکری، پتانسیل و توانمندی نخبگان و معتمدان محلات از مهمترین رویکردهای فعالیت های مدیریت شهری است.
بابایی با اشاره به اینکه احداث و امتداد بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 در دو فاز اجرایی که موجب اتصال بزرگراه دولت آباد به کمربندی شهرری و اتصال بزرگراه شهید آوینی به بزرگراه تندگویان می شود در حال اجراست یادآور شد: اتصال این بزرگراه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و توسعه شبکه معابر شهری متصل به آن از جمله اقداماتی است که به منظور تعدیل حجم ترافیک تحمیلی در این منطقه انجام می شود. 
وی با بیان اینکه حفاری خط 6 متروی تهران که موجب اتصال جنوب شرقی به شمال غربی تهران می شود، از دولت آباد آغاز شده و به ایستگاه بعثت پیشروی داشته است، گفت: اتصال این نقطه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم با یک مسیر4 کیلومتری و سه ایستگاه فدائیان اسلام، ضلع شمال و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله طرح هایی است که در دستور کار شهرداری منطقه 20 است و مراحل مطالعاتی آن به اتمام رسیده است. 
شهردار منطقه 20 تهران افزود: عملیات حفاری و توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت نیمه مکانیزه و اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است./ف
برچسب ها: احداث ، فرهنگی ، تهران ، طغرل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار