حجت الاسلام محمدعلی نكونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، و علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی، فوت جمعی از دانش آموزان دختر بروجنی در سانحه ناگوار واژگونی اتوبوس در محور شهركرد به خوزستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان، و استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:

بار دیگر، غبار اندوه و غم بر سر و روی ما نشست و استان قهرمان پرورمان را در غم جمعی از بهترین های خود عزادار كرد.

این پیام می افزاید: رهروان راه شهیدان، در راهیان نور كه تداعی كننده هشت سال دفاع مقدس از ارزش های اعتقادی، باورهای تربیتی و حماسه آفرینی دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند، در میقات شهادت، بیعت با ولایت و شهداء را به منصه ظهور گذاشته و در راه بازگشت از سرزمین حماسه و ایثار، به جمع شهیدان پیوستند.

در پیام نماینده ولی فقیه، و استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: پرواز شهادت گونه این دانش آموزان عزیز، باعث تأثر و تأسف مردم استان، بویژه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بروجن شد.

این پیام می افزاید: ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در استان چهارمحال و بختیاری، عروج عاشقانه این نوگلان پرپر كه برگرفته از رسالت زینبی در پیام رسانی فرهنگ شهادت و ایثار است را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان، به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت عرض كرده و رجاء واثق داریم؛ خداوند قادر متعال، روح بلندشان را با فاطمه الزهراء (س) محشور می گرداند. علو درجات برای درگذشتگان، و صبر و شكیبایی برای بازماندگان عزیزشان آرزومندیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی اعزام شدند که متآسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، اتوبوس آنان در محور لردگان به دهدز خوزستان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که متأسفانه در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 14 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.