معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار پروژه نیمه‌‌تمام ورزشی ‌داریم گفت: ‌‌تکمیل این ‌پروژه‌ها‌ ‌‌65 هزار میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رسولی‌نژاد در دیدار با مسئولان ورزش استان مرکزی در اراک افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور نقش بسیار اساسی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی دارند، امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و توجه ویژه دولت و مجلس بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم.

ویبا بیان اینکه3 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در‌سطح کشورداریم ‌افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در کشور اعتباری بالغ بر 65 هزار میلیارد ریال مورد نیاز است که در صورت تخصیص حداقل 40 هزار میلیارد ریال بیش از 90 درصد پروژه‌های عمرانی ورزشی کشور تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: از3 هزار طرح‌ نیمه تمام موجود در کشور، هفت هزار طرح با مشکل سند و شکایات مکرر افراد حقیقی و حقوقی روبه‌رو است.

رسولی‌نژاد همچنین به مشکلات این وزارتخانه اشاره کرد و ادامه داد: 400 میلیارد تومان احکام قطعی قضایی علیه وزارت ورزش و جوانان، یک ‌هزار و 700 میلیارد تومان حکم قضایی موجود در مرحله قطعی و صادر شدن، تخریب بسیاری از طرح‌های قبلی و بدهکاری زیاد مشکلاتی هستند که وزارت ورزش و جوانان با آن‌ها روبه‌رو است و نیازمند کمک همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرانه فضای ورزشی کشور به استاندارد یک متر می‌رسد گفت: استاندارد سرانه فضای ورزشی کشور در حال حاضر 50 سانتی‌متر مربع است که با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سرانه فضای ورزشی کشور به حد استاندارد خواهد رسید.

در این نشست مشکلات ورزش استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت./س

برچسب ها: عاعتبار ، تکمیل ، پروژه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.