بسيج اساتيد تهران بزرگ در بيانيه‌اي قطع پخش شبکه‌هاي برون مرزي صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران را در ادامه سياست خصمانه استکبار جهاني،‌ ارزيابي کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در پایان نشست مسئولین بسیج اساتید تهران بزرگ که شب گذشته در دانشکده صدا و سیما برگزار شد بیانیه اساتید بسیجی در این همایش قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

توليد و پخش فيلم جسارت‌بار به ساحت مقدس رسول اعظم و نبي خاتم صلي الله عليه و آله و سلم توسط عوامل مزدور صهيونيسم جهاني در آمريکا و انتشار کاريکاتور موهن پياده نظام حقير آنان در فرانسه، قلب همه مسلمانان را جريحه‌دار نموده است. اين اقدام پليد و سخيف، توهيني بزرگ به همه پيروان اديان آسماني و انديشمندان و هنرمندان راستين جهان است.

دشمنان اسلام که همواره در انديشه خاموش کردن نور الهي بوده‌اند اين بار نيز مي‌خواستند با استفاده از ابزار فيلم و تصوير افکار شيطاني و پليد خود را عرضه کنند و در خيال خامشان مانع گسترش روز افزون اسلام و دور معرفت در دل‌هاي آزادگان جهان گردند، غافل از اينکه خداوند، نور خويش را کامل مي‌کند اگرچه، کافران نپسندند.

روساي بسيج اساتيد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي تهران بزرگ همپاي تمامي مسلمانان غيور سراسر جهان اينگونه حرکات کوته نظرانه و بيشرمانه را محکوم مي‌کند و خواستار مجازات عاملان مزدور اين اقدام غير انساني و غير اخلاقي مي‌باشند.

هنرمندان و هنر شناسان بيدار دل، هوشيا رو آزاده جهان مي‌دانند که تلاش اين عاملان استکبار و خفاشان شب‌زده، مانع تلولو انوار درخشان اسلام ناب محمدي (ص) نخواهد شد.

اين حوادث تلخ که هرازگاهي تکرار مي‌شود، بار رسالت هنرمندان و انديشمندان مسلمان و آزاه جهان را در ارائه تصوير درخشان رسول الله و اسلام عزيز به شکلي خردمندان و هنرمندانه سنگين‌تر مي‌کند.

همچنين بسيج اساتيد تهران بزرگ قطع پخش شبکه‌هاي برون مرزي صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران را در ادامه سياست خصمانه استکبار جهاني،‌ارزيابي مي‌کند و بر اين باور است که حقانيت پيام اين شبکه‌ها که همانا برگرفته از اسلام ناب محمدي (ص) است سلطه طلبان عالم را با مخاطره جدي مواجه کرده است و صاحبنظران اين اقدام غير اصولي قطعا محکوم است و لازم است همه اصحاب رسانه با روشنفکري خود زمينه احقاق حقوق مادي و معنوي شبکه‌هاي برون مرزي صدا و سيما جمهوري اسلامي را فراهم سازند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آمریکا ، صهیونیسم ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار