مردم شهرستان كهگیلویه درادامه اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریكایی ، اسرائیلی به ساحت پیامبر اكرم (ص) راهپیمایی باشكوهی برگزار می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، فرماندار كهگیلویه روز جمعه در جلسه هماهنگی برپایی این راهپیمایی افزود: مردم شهرستان كهگیلویه باحضور پرشور خود در این راهپیمایی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص)را محكوم می كنند.
سید'ناصر رضایی'با اشاره به اینكه مسلمانان در برابر این اقدام ناشایست سكوت نخواهند كرد ، اظهار داشت: این اقدام موهن بیش از پیش موجب تقویت جایگاه اسلام در بین تمام جهانیان خواهد شد.
وی حضور مردم در این راهپیمایی را پاسخ دندان‌شكنی به دشمنان نظام و انقلاب دانست وتصریح كرد: اهانت استكبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) ناشی از ضعف و درماندگی سیاسی و فرهنگی آنان است.
رضایی با بیان اینكه امروز موج بیداری اسلامی دنیا را فراگرفته است ،افزود: جهان اسلام و مسلمانان با چنین اقدامی بیدارتر خواهند شد.
وی ابراز داشت: این عمل ننگین نشان می‌دهد كه استكبار از گسترش اسلام و نظام ولایی در جهان به وحشت افتاده است.
در این جلسه مقرر شد كه راهپیمایی روز شنبه 29 مهرماه از دو مسیر سپاه ناحیه تا میدان مركزی و از امام زاده آقامیر به سوی میدان مركزی شهر انجام شود.
راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستان كهگیلویه همزمان با شهرهای مختلف كهگیلویه وبویراحمد ساعت 10 صبح روز شنبه 29 مهر آغاز می شود./س

برچسب ها: اعتراض ، هتک ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.