استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم وفادار، مومن و انقلابی این استان با شركت پرشور و گسترده خود در راهپیمایی فردا 29مهر91 پاسخ كوبنده ای به هتاكان و سازندگان فیلم موهن بر ضد ساحت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) خواهند داد.

دكتر سید 'حسین صابری'  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: هتاكی و اهانت به مقدسات به ویژه ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)از سوی آمریكا و اسرائیل جنایتی بزرگ و نابخشودنی است.
وی بیان كرد: مردم خداجوی استان كهگیلویه وبویراحمد نیزهمچون مردم بیدار و بصیرایران اسلامی تا عقب نشینی كامل هتاكان به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.
وی اعتراضات و تظاهرات میلیونی مردم مسلمانان ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان و آزادیخواه جهان را ناشی از عمق دینداری ، مهرورزی و توجه به اسلام وپیامبر(ص) و بدبینی ونفرت روزافزون نسبت به آمریكا و اسرائیل دانست.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: امروزه دشمن و استكبار جهانی با موج بیداری اسلامی و شدیدتر شدن اعتراضات مردم مظلوم و آزادیخواه جهان به هراس افتاده اند و با چنین ترفند ها و توطئه هایی سعی در كمرنگ جلوه دادن این حركت های خودجوش مردمی است.
وی ابراز داشت: این گونه هتاكی ها و دشمنی ها نه تنها دولتمردان امریكا و اسرائیل را در اهداف شوم و واهی خود ناكام خواهند گذاشت، بلكه موجب انسجام و وحدت بیشتر مسلمانان و افزایش موج بیداری اسلامی در سراسر جهان شده است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: ساخت این فیلم موهن بر ضد پیامر اعظم (ص)و تحركات ضد اسلامی آمریكا و اسرائیل نشانه ضعف و اضمحلال استكبار جهانی است.
صابری از اقشار مختلف مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان كهگیلویه وبویراحمد خواست تا با شركت چشمگیر خود در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب ،ارزشها و اسلامیت ناب محمدی (ص) نشان دهند.
راهپیمایی محكومیت فیلم موهن بر ضد پیامبراسلام (ص) شنبه 29مهر91 ساعت 10صبح در شهرها و نقاط مختلف كهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود./س
برچسب ها: پاسخ ، مردم ، هتاکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.