جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: مردم خوزستان تاکنون 18 کیلو و 952 گرم طلا برای طلاکاری و بازسازی ایوان حرم امام علی (ع) اهدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،رستم قلندری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان طلای اهدایی مردم ولایتمدار خوزستان از سال 1389 تا پایان شهریور ماه 1391 جمع آوری شده و تاکنون در چند مرحله، طلاجات اهدایی به نجف اشرف ارسال شده است.
قلندری افزود: در این مدت همچنین33 میلیارد و 440 میلیون و 460 هزار ریال نیز در قالب وجوه نقدی مردم خوزستان جمع آوری و به حساب متمرکز ستاد بازسازی عتبات عالیات استان واریز شده است.

قلندری گفت: پیشرفت کاری پروژه طلاکاری ایوان حرم علوی 45 درصد است و طبق قرارداد باید تا پایان امسال، این پروژه به اتمام برسد.

ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان به نیکوکارانی که هزینه طلاکاری یک خشت ایوان حرم علوی به مبلغ 10 میلیون ریال را پرداخت کنند سند افتخار مشارکت در بازسازی ایوان حرم علوی اهدا می کند.

تاکنون بیش از500 نفر از نیکوکاران و خیران استان با تقبل پرداخت طلاکاری یک خشت ایوان حرم علوی، سند مشارکت در طلاکاری ایوان حرم علوی دریافت کرده اند. /س


برچسب ها: طلا ، حرم ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.