درگیری های داخل زمین مهرام و الریاضی به صورت خفیف و لفظی در سالن کنفرانس خبری ادامه پیدا کرد و هاشمی برای تماشاگران لبنانی و مربی حریف به خاطر شرایط بازی ابراز تاسف کرد.

ه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل الریاضی هنوز هم از اتفاقات جریان بازی ناراحت بود و در شروع صحبتها گفت: ابتدا برای آن تماشاگران لبنانی تاسف می خورم که موقع نواختن سرود کشور ما احترام لازم رانگذاشتند. این ضعف تشکیلات را می رساند که هیچ برخوردی با آنها نمی شود.با این شرایط آیا این تماشاگران محروم می شوند؟
** تا به حال با هیچ بازیکن لبنانی برخورد نداشته ام 
وی ادامه داد: متاسفانه دست مربی حریف به بازیکن من خورد و با وی برخوردپیدا کرد در حالی که من تا به حال نه با عبدالنور و نه فادی، اسماعیل  وهیچ یک از بازیکنان لبنان در جریان سالها بازی برخورد نداشته ام و همیشه بین ما دوستی حاکم بوده است. صمد هم بر سر همین برخورد با کامرانی به علاوه برخورد تماشاگران عصبانی شد.
حتی این بازیکن قصد بیرون رفتن از زمین را داشت که ما اجازه ندادیم.
هاشمی تاکید کرد: نمی خواهم باختمان را توجیه کنم اما متاسفانه تصمیمات غلط و شرایط به روح تیم به علاوه نیمکت و بازیکنان ما فشار وارد کرد.حالا هم ابتدا تمرکزمان بر روی نیمه نهایی و سپس فینال است اما خواهشم ازفیبا آسیا این است که فکری به حال داوری بازیها کند. این نوع انتخاب داوری درست نیست.در نهایت هم از تمام دوستانم در فیبا آسیا از طرف خودم به جای لبنانی ها عذرخواهی می کنم.
** چطور جام ملتها را میزبانی می کنید؟
پس از این صحبتها خبرنگاران لبنانی از هاشمی پرسیدند که برنامه تاکتیکی اش برای بازی با فینال چیست؟ که وی پاسخ داد: ما ابتدا به داوری فکر میکنیم که چطور با آن کنار بیاییم.
وقتی خبرنگاران تاکید کردند که استراتژی مهرام برای بازی بعد چیست؟ هاشمی تاکید کرد: ما ابتدا باید با سرپرست تیم صحبت کنیم تا در مورد استراتژی تیم تصمیم بگیریم. اگر قرار بر تکنیکی بازی کردن و کار فنی است باید درشرایط یکسانی هم بازی کنیم اما با این شرایط نمی توان فنی صحبت کرد.
سرمربی مهرام سپس از لبنانی ها پرسید که با این جو، چطور می خواهید جام ملتها را برگزار کنید؟وی افزود: بارها با تیم الریاضی و مربیان لبنانی بازی کرده ایم اماهیچوقت چنین شرایطی پیش نیامده بود. متاسفانه با آمدن این مربی صربستانی چنین اتفاقاتی رخ داد و متاسفم که دوستی ما و لبنانی ها را به هم زد. من با تیم ابوچاکرا 12 بار بازی کردیم اما هیچوقت چنین شرایطی پیش نیامد.
**سابوتیچ:عذرخواهی می کنم اما پیروزی ما مشخص بود
پیش از صحبتهای اسلوبدان سابوتیچ سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان مصطفی هاشمی سالن محل کنفرانس را ترک کرد و سرمربی حریف اشاره کرد: میخواستم طبق عادت همیشگی در مورد اتفاقات این بازی صحبت نکنم و ابتدا نیزاز شرایط پیش آمده عذرخواهی می کنم اما مسائل مطرح شده درست نبود و برای دفاع از خودم می گویم که پیروزی ما در این بازی مشخص بود.
وی ادامه داد: بازیکن شماره هفت مهرام (مهدی کامرانی) می گوید من و را هل دادم در حالی که وی ابتدا کنار ما آمده و هلم داد. بعد بازیکن شماره 14آنها (صمد نیکخواه) وارد ماجرا شده و ما را هل داد که این بار من هم واکنش نشان دادم. ضمن اینکه سرمربی این تیم هم حرفهای بسیار بدی به منزد. با این شرایط برای اولین بار در زندگی ام بعد از بازی برای دست دادن به سمت حریف نرفتم.
سابوتیچ گفت: به خاطر تماشاگران هم بسیار متاسفیم اما برای ساکت کردن آنها در زمان بی احترامی هم اقدام کردیم.
گفتنی است مهدی کامرانی به نمایندگی از ایران در این کنفرانس خبری حاضرشده و تاکید کرد که سرمربی حریف وی را هل داده است و بازیکنان مهرام بازی را بسیار بد شروع کرده اند اما در فینال برنده خواهند بود.
جین عبدالنور نیز به نمایندگی از بازیکنان الریاضی گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تمرکزمان روی بازی بعدی است. در این بازی دفاعبسیار خوبی انجام داده و امیدوارم این روند را در فینال هم ادامه دهیم./ق
برچسب ها: هاشمی ، کنفرانس ، مربی ، الریاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار