زنان تعاونگر ایرانی در همایش تعاونی بانوان مسلمان اطلاعات و تجربیات خود را مبادله می کنند.

فاطمه عزیزآبادی فراهانی مشاور وزیر و رئیس گروه مشاوران امور بانوان در امور تعاون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت زنان به عنوان منابع اسلامی بدون معرفی ظرفیت ها و دستاوردها در حوزه تعاون امکان پذیر نخواهد شد.
وی افزود: تعاونی ها زمینه ی توزیع عادلانه ثروت و استفاده ی شایسته از فرصت ها را فراهم می کند وهمچنین برگزاری جشنواره می تواند فرصتی برای تبادل تجربیات و دستاوردهای تعاونی ها باشد.
وی ادامه داد: زنان در فرهنگ سازی و تربیت جامعه نقش محوری دارند و می توانند با تکیه بر تعاونی ها چالش های موجود در جامعه برطرف کنند.
فراهانی تصریح کرد: جشنواره تعاونی های زنان مسلمان هدف و ساختار منسجمی دارد و ابهامات در خصوص حضور زنان ایران در عرصه های اقتصاد را برطرف می کند.
وی ادامه داد: بسیاری از جوامع حضور زنان ایرانی را در فعالیت های اقتصادی در نظر نمی گیرند و ما با ایجاد این همایش و با هدف ایجاد ارتباط و تعاملات ارزنده ی فعالیت های زنان تعاونگر ایران را به نمایش می گذاریم.
وی افزود: با توجه به اهداف قانونی برای ارتقا سهم و نقش تعاون در اقتصاد کشور باید برایدستیابی به این هدف با برپایی این همایش ظرفتی های مناسبی را پیش رو زنان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: صاحب نظران و استادان با تجربه دستاوردهای خود را در این همایش برای تبادل بیشتر با یکدیگر ارائه می دهند.
برچسب ها: تعاون ، تبادل ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار