مهدی میركیایی که تالیف مجموعه "تاریخ استعمار در جهان" ویژه نوجوانان را در 25 جلد در دست دارد گفت:هم اکنون مشغول تحقیق و فیش برداری هستم و از ابتدای سال 92 شروع به نوشتن این مجموعه می کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مهدی میرکیایی؛ نویسنده و پژوهشگر با اشاره به این‌که برای نوشتن این کار با دفتر ادبیات کودک و نوجوانان حوزه هنری قرارداد بسته است؛ افزود: از ابتدا هم قرارمان این بود که تا پایان سال 91 به تحقیقات فیش برداری اختصاص داده شود و از سال 92 کار نوشتن آن را شروع کنم.
میرکیایی کار تحقیق مجموعه مستند 25 جلدی «تاریخ استعمار در جهان» را گسترده خواند و گفت: از آنجا که موضوعات مورد تحقیق و دوره های تاریخی مورد پرداخت گسترده است، باید فیش برداری همه مجلدات به طور همزمان انجام گیرد.
وی ادامه داد: با روندی که کار طی می کند امیدوارم تا پایان فروردین ماه نخستین جلد این مجموعه را به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تحویل داده و سپس در طول سال 92 هر ماه یک جلد را به این دفتر ارائه دهم تا کارهای آماده سازی آن انجام شود.
میر کیایی در پایان گفت: هر یک از کتاب های این مجموعه 25 جلدی قرار است در حدود 100 صفحه و در قطع رقعی به چاپ برسد.
لازم به ذكر است؛ مجموعه 25 جلدی «تاریخ استعمار در جهان» ویژه گروه سنی نوجوان بوده و موضوعاتی از قبیل «آغاز عصر استعمار»، «اكتشافات دریایی»، «كشف سرزمین های جدید»، «ایجاد مستعمرات»، «استعمار نو»، «استعمار فرا نو» و ... را در بر می گیرد که به قلم مهدی میرکیایی و به همت دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری، از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید./ص

برچسب ها: کتاب ، ادبیات ، حوزه ، هنری ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار