مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: اتمام بررسي لايحه اصلاح قانون انتخابات تا پايان سال، سياست هاي ايران براي حل مسائل به نفع تمام جهانيان است، حراست از ذخاير فرهنگي يكي از اركان پدافند غيرعامل است و.... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خجسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

اتمام بررسي لايحه اصلاح قانون انتخابات تا پايان امسال / انتخابات رياست‌جمهوري با استناد به قانون جديد برگزار مي‌شود


رئيس كميسيون شوراها گفت:بررسي لايحه اصلاح قانون انتخابات تا پايان امسال به اتمام رسيده و انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده با استناد به اين قانون برگزار خواهد شد.

وزير راه و شهرسازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
شرايط مسکن مهر ويژه در تهران معقول است / متقاضيان ثبت‌نام کنند
وزير راه و شهرسازي گفت:‌ شرايط ثبت نام مسکن ويژه تهران در مناطق ذکر شده در سايت معقول و حتي پايين‌تر از قيمت مسکن در همان منطقه است.

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
بنياد علمي نخبگان مکاني براي رشد دانش آموختگان برتر کشور
معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور گفت: دانش‌آموختگان برتري که مي‌خواهند از تحصيلات بنياد علمي نخبگان استفاده کنند مي‌توانند در سايت bmm.ir (بنياد علمي نخبگان كشور) ثبت نام به عمل آورند.

بهاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
سياست‌هاي ايران براي حل مسائل به نفع تمام جهانيان است
يک کارشناس سياست خارجي گفت: ايران همواره با صراحت مواضع خود را اعلام کرده و سياست‌ کشورمان براي حل مسائل به نفع تمام جهانيان است.

مخبر دزفولی:
حراست از ذخایر فرهنگی یکی از ارکان پدافند غیرعامل است
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فرهنگ‌سازی و خودداری از نگاه مکانیکی و ماشینی به فرهنگ یعنی توجه به عامل پویایی و زنده بودن فرهنگ و حراست از ذخایر فرهنگی یکی از ارکان پدافند غیرعامل است.

رسولي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
حقوق خانواده براي حفظ اساسي ترين نهاد اجتماعي ضروري است
يك حقوقدان گفت: با توجه به اهميت خانواده و پايداري آن استفاده از حقوق خانواده براي تحكيم اساسي ترين نهاد اجتماعي ضروري است و افراد خانواده براي حفظ روابط خود با يكديگر بايد به مقررات و حقوق يكديگر احترام بگذارند.

حجت‌الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
سوالات مجلس از رئيس جمهور بايد به دور از جنجال و حاشيه‌سازي باشد
عضو شوراي مرکزي جامه روحانيت مبارز گفت: سوالات مجلس بايد به دور از جنجال و حاشيه‌سازي باشد و مديريت دولت را زير سوال نبرد، موضوعاتي مثل تورم، بيکاري و نوسانات بازار سکه و ارز براي همه مردم سوال است چرا که معضلات ويرانگر رواني و اقتصادي محسوب مي‌شوند.

عصر امروز در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان صورت می‌گیرد
بررسی دستاوردهای اجلاس نم با حضور امیرعبداللهیان
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عصر امروز در نشستی با حضور معاون وزیر امور خارجه دستاوردهای جنبش عدم تعهد را بررسی می‌کند.

بيگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
آسان‌سازي ازدواج در دستور كار فراكسيون روحانيون قرار دارد + معرفي كتاب
عضو فراكسيون روحانيون مجلس گفت: آسان‌سازي امر ازدوج از مهمترين اولويت‌هاي اين فراكسيون مي‌باشد كه به زودي برنامه‌هايي در اين خصوص ارائه خواهيم كرد.

سردار سلامي خبرداد:
دستيابي ايران به فناوري پهپادهاي برد هزاران كيلومتري در آينده


جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: همانطور كه به فناوري پهباد با برد بيش از 100كيلومتر رسيده‌ايم، در آينده نزديك به فناوري پهپادهاي برد هزاران كيلومتري نيز دست خواهيم يافت.

لاريجاني تاكيد كرد:
ضرورت گسترش آموزشگاه‌هاي فني‌وحرفه اي براي رسيدن به خود كفايي
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از سياست‌هاي كلي كشور اين است كه به سمت خصوصي‌سازي رفته و اصل 44 قانون اساسي را پياده كنيم و توسعه آموزشگاه‌هاي فني‌وحرفه اي تاثير بسياري در رسيدن به خودكفايي دارد.

پیام تسلیت رئیس مرکز پژوهشهای مجلس در پی درگذشت آیت الله شیخ محیی الدین انواری
کاظم جلالی ، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله شیخ محیی الدین انواری را تسلیت گفت.

سردار جلالي خبرداد:
نامگذاري 8 آبان به عنوان روز پدافند غير عامل/ 3000مانور سايبري برگزار مي‌شود
رئيس سازمان پدافند غير عامل گفت: با توجه به اینکه روز 8 آبان به عنوان روز پدافندغیرعامل نامگذاری شده، امسال برنامه‌های متعددی در قالب هفته دفاع غیرعامل از قبیل مانور، که حدود 3000مانور مدارس،کارخانه‌ها و صنایع در زمينه دفاع سايبري برگزار مي‌شود.

اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب در تقدیر از مردم شریف استان خراسان شمالی



با پایان یافتن سفر 8 روزه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالي، دفتر معظمٌ له در سپاس از مردم مومن و سلحشور این استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار