قاتل و شکنجه‌گری که یک پسر 8 ساله را پس از آزار و شکنجه به درخت بسته و او را به آتش کشیده بود با گذشت 14 سال از این واقعه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از ايران شوک ، این پسربچه به نام رابی میدلتون که به وسیله دان کولین(قاتل) تحت آزار و شکنجه قرار گرفته و بدنش دچار سوختگی عمیقی شده بود، در این حادثه دچار بیماری سرطان پوست شد و در نهایت در سن 21 سالگی جان خود را از دست داد.
براساس اين گزارش : پدر و مادر رابی میدلتون(مقتول) می‌گویند زمانی که پسرشان به وسیله جوان مهاجم زنده‌زنده به آتش کشیده شد، حدود 200 بار تحت عمل‌‌های مختلف جراحی قرار گرفته و میزان سوختگی 99 درصدی بدنش باعث ابتلای او به سرطان پوست شده که به مرگش انجامیده است.
اين گزارش حاکيست :  پلیس دان کولین را به جرم قتل این پسربچه دستگیر کرده است. مأموران پلیس توانسته‌اند جوان شکنجه‌گر را پس از تماشای فیلم ویدیویی که پسرک فوت شده قبل از مرگش از خود تهیه کرده بود دستگیر کنند، رابی در فیلم خود قاتل را که به او حمله کرده و در آتش سوزانده بود، معرفی می کند. کارآگاهان پلیس می‌گویند دان کولین(قاتل) با اتهاماتی همچون آزار و اذیت، ضرب و شتم و قتل روبه‌روست.
بنابراين گزارش : دادستان پرونده شهر مونتگومری، در این ارتباط گفت: دان(قاتل) در زمان ارتکاب جرم تنها 14 سال سن داشت، اما سوابق پلیس نشان داده که «دان» در 16 سالگی هم به جرم آزار و اذیت پسر 8 ساله دیگری به زندان افتاده بود و دارای سوابق کیفری است.
مادر «رابی»  در این ارتباط گفت: پسرم «رابی» در 8 سالگی مورد آزار و اذیت قرار گرفت و بدنش بشدت سوخته بود، اما من و پدرش سعی می‌کردیم تا او را دلداری بدهیم. طی سال‌‌های گذشته رابی برای درمان سوختگی‌‌های 99 درصدی‌اش درد زیادی کشید و سوختگی‌‌‌ها به حدی شدید بود که او به سرطان پوست مبتلا شد. او در سن 21 سالگی بر اثر بیماری مرد و تا قبل از مرگش ما هرگز نمی‌دانستیم که مهاجم او کیست و چرا این کار را با پسرمان کرده است، اما روی تخت بیمارستان پسرم در فیلمی که از خود گرفته بود دان کولین را به عنوان عامل آزار و شکنجه اش معرفی کرده بود.
اراين اساس پدر و مادر رابی میدلتون، بیشترین غرامت را از خانواده دان کولین «متهم به قتل» که حدود 150 میلیون دلار بوده است دریافت کرده‌اند و این غرامت در تاریخ ایالات متحده بی‌سابقه است.
 اما با این وجود این پول به خانواده میدلتون پرداخت نشد و مادر رابی در این ارتباط گفت: من و پدر رابی تنها می‌خواستيم عدالت برای زجر‌هایی که فرزندمان کشیده بود اجرا شود، او سزاوار چنین زندگی دردناکی نبود.
گفتني است  قاضی پرونده دان کولین را به حبس ابد محکوم کرد./ف  
برچسب ها: راز ، جنایت ، فاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار