مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 500 میلیون تومان اعتبار در ذیحسابی اداره کل ورزش و جوانان استان برای ساخت کمپ تیم‌های ملی در شهرستان سرعین بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احد پازاج صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزش در سرعین افزود: در صورت تحویل زمین، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، آمادگی خود را برای ساخت کمپ تیم‌های ملی با اعتبار و هزینه خود اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه بحث ایجاد کمپ تیم‌های ملی در طی پنج سال هنوز به سرانجام نرسیده است، خواستار تسریع در تحویل زمین به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به نمونه‌هایی از کمپ تیم‌های ملی در کشورهایی چون آمریکا و لندن، گفت: کمپ تیم‌های ملی باید تمامی امکانات کمپ چون پایگاه‌های قهرمانی شامل مرکز سنجش و ارزیابی قابلیت‌های جسمانی ورزشکاران، سالن فیزیوتراپی، اتاق ماساژ درمانی، طب سوزنی و... را دارا باشد.

پازاج فراهم آوردن امکاناتی چون سالن‌های ورزشی توپی و غیر توپی و سالن اختصاصی وزنه‌برداری و جاده تندرستی برای فعالیت‌های تیم‌‌های ملی را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به وجود منطقه جغرافیایی منحصر به فرد در این استان، باید در این زمینه در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرد.

وی در خصوص پیشنهاد استاندار اردبیل مبنی بر ایجاد کمپ تیم‌های ملی از جمله دو سالن ورزشی و یک زمین فوتبال در طرح طبیعت سبز، گفت: کمپ تیم‌های ملی علاوه بر امکانات جانبی چون آب‌درمانی، هتل و سوئیت، نیازمند تمامی امکانات تعریف شده برای ایجاد یک کمپ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ، اردبیل را به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع مناسب از سطح دریا برای احداث کمپ تیم‌های ملی مناسب دانست و افزود: این استان به دلیل ارتفاع از سطح دریا در واقع دوپینگ طبیعی به شمار می‌رود./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.