سیف اله حیدرپور گفت: ثامن تیم قدرتمندی است و مصاف با آن حکم رویارویی با تیم ملی را دارد.

سیف الله حیدرپور سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال روز شنبه 29 مهر میزبان تیم ثامن الحجج سبزوار در تهران هستیم و با توجه به اینکه 95 درصد بازیکنان این تیم ملی پوش هستند در حقیقت به مصاف تیم ملی می رویم.

وی تصریح کرد: بازی سنگین و دشواری مقابل ثامن سبزوار خواهیم داشت ولی تلاش می کنیم مقابل بازیکنان قدرتی و با تجربه کم نیاوریم و از پیش باخته نباشیم.

حیدرپور در ادامه گفت: متأسفانه دو بازی اول خود را مقابل حریفان واگذار کردیم در بازی نخست مقابل ثامن الحجج مشهد رفتیم تیمی که دو بازیکن خارجی دارد و اکثر بازیکنانش ملی پوش هستند با این حال تا دقایق پایانی همپای آنها حرکت می کردیم و بازیکنان به خاطر کم تجربگی به حریف باختند و در دیدار دوم نیز به مصاف شهرداری تبریز رفتیم که این تیم نیز از بازیکنان خارجی استفاده می کنم.

وی گفت: تیم امسال ما خیلی جوان و بی تجربه است.

با توجه به اینکه نیروی زمینی یک تیم نظامی است سعی کرده ايم از بازیکنان نوجوان و جوان کشورمان که سرباز هستند استفاده کنیم و نمی توانیم بازیکن خارجی بیاوریم.

حیدرپور در ادامه گفت: از نظر مالی مشکل خاصی نداریم و بودجه که برای تیم در نظر گرفته شده است کافی است و بازیکنان تیم که سرباز هستند با حقوق ماهیانه و در صورت برد مقابل تیمی پاداش می گیرند.

وی اشاره کرد: در دیدار های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم امیدوارم با هماهنگی و روند رو به رشدی که در هفته های آینده خواهیم داشت امتیازات لازم را کسب نمائیم تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

حیدرپور گفت: متأسفانه بازیکنانی مانند سجاد استکی، رحیم مؤمن زاده، جواد زنگنه، مجتبی کرمی که از بازیکنان فیکس و ثابت تیم بودند را نداریم و آنها هم اکنون در تیم های سبزوار و مشهد بازی می کنند.

وی عنوان کرد: در سال جاری احسان عبودیت و پویا نوروزی را به خدمت گرفته ایم و با 8 تیم خیلی جوان به مصاف حریفان می رویم.

حیدرپور در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است تلاش می کنیم در خاتمه این مسابقات جزو تیم های میانی جدول باشیم/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.