پدر فداکاری که قصد داشت پسر دو ساله‌اش را از استخر خانه‌شان در ساکرامنتوی امریکا نجات دهد چون خود شنا بلد نبود به همراه پسرش غرق شد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از ايران شوک ، پلیس اجساد برایان تاساچائو 30 ساله و پسرش رافائل 2 ساله را در استخر منزلشان پیدا کردند. مادر رافائل و همسر برایان(فام چائو) می‌گوید که وقتی متوجه حادثه شده به درون استخر پریده تا شاید بتواند همسر و فرزندش را نجات دهد. او در حالی که فریاد می‌کشیده از همسایه‌‌‌ها خواسته با مرکز اورژانس و پلیس تماس بگیرند. اين گزارش حاکيست : پلیس بسرعت در صحنه حاضر شد و یکی از مأموران سعی داشت تا کودک را نجات دهد، اما موفق نشد. پلیس ساکرامنتو، مرگ پدر و فرزند را یک حادثه عنوان کرده و هیچ چیز مشکوکی در صحنه حادثه نیافته است.
بنابر اين گزارش : به گفته همسایگان و شاهدان ماجرا، پدر که سعی در نظافت حیاط خانه داشت از کودک خود غافل شده و پسر 2 ساله درون استخر افتاده و او با وجودی که شنا کردن بلد نبود سعی کرده جان پسرش را نجات دهد، اما خود نیز گرفتار شده و خفه شده است.
گفتني است این زوج که تایلندی‌تبار هستند در منطقه ساکرامنتوی امریکا جایی که بسیاری از پناهندگان و مهاجران زندگی می‌کنند برای خود خانه‌ای اجاره کرده بودند./ف
برچسب ها: پدر ، فداکار ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار