استاندار اردبیل گفت: مسافران چادرنشین شهرستان سرعین با احداث کمپینگ‌های گردشگری در این شهرستان ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد  در حاشیه بازدید از هشت طرح اجرایی شهرستان سرعین با اشاره به معضل چادرنشینی مسافران در شهرستان سرعین و پیامدهای ناگوار آن، افزود:‌ عملیات ساخت کمپینگ‌های گردشگری برای ساماندهی مسافران چادرنشین این شهرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فاز اول عملیات ساخت کمپینگ‌های گردشگری این شهرستان توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فاز دوم توسط شهرداری در حال انجام است، گفت: اداره میراث فرهنگی پس از تکمیل فاز اول،‌ طرح را به شهرداری تحویل می‌دهد.

نیکزاد با بیان اینکه 120 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد راه دسترسی به این کمپینگ گردشگری اختصاص یافته است، افزود: برای ساخت کمپ نیز در حدود 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار اردبیل هدف از ایجاد جاده کمربندی را کاهش ترافیک این شهرستان عنوان کرد و گفت:‌ با توجه به توریستی بودن شهرستان سرعین و ازدیاد مسافران ایجاد جاده کمربندی بسیار ضروری است.

نیکزاد با اشاره به سرمایه‌گذاران طرحهای کمپ تیم‌های ملی، مجموعه جامعة‌المصطفی و مجموعه کمیته حضرت امام خمینی و علی دایی، گفت: طرح سبز با داشتن یک مجموعه کامل چون محل اسکان و آب‌درمانی و امکانات گردشگری مکان مناسبی برای اجرای کمپ تیم‌های ملی است/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.