عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي در مجلس با اشاره به اینکه اصلاحیه قانون بودجه برای تعین تکلیف درآمد دولت از مابه‌التفاوت نرخ ارز تا پایان هفته به تصویب می‌رسد، گفت: دولت باید لایحه بودجه سال آینده را در زمان قانونی یعنی تا 15 آذر به مجلس ارائه کند.

غلامرضا اسد‌اللهی درمصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در مورد لایحه بودجه سال آینده گفت: یکی از مشکلات ما این است که دولت لایحه بودجه را در موعد مقرر که قانون تا 15 آذر تعیین کرده، به مجلس ارائه نمی‌کند، بنابراین فرصت رسیدگی به لایحه بودجه از مجلس گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در دو سال گذشته به دلیل دیر ارائه کردن لایحه بودجه از سوی دولت، مجلس مجبور شد در دو ماه سال جاری لایحه بودجه را بررسی کند، بنابراین کشور در دو ماه نخست سال با بودجه علی‌الحساب سال گذشته اداره شد و در نتیجه فرصت اجرای پروژه‌های عمرانی از کشور گرفته شد.

وی افزود: اصلاح قانون بودجه91 که در جریان آن نمایندگان خواهان تعیین تکلیف درآمدهای دولت از محل ما‌به‌التفاوت نرخ ارز هستند، برمبنای ضرورت کشور صورت می‌گیرد و وقتی که یک ابهام در مورد درآمد ارزی وجود دارد، آنچه مدنظر قانون است، در عمل اجرا نمی‌شود.

 

برچسب ها: عضو ، مجمع ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.