سردار سلامي گفت: ولايت همچون خورشيدي بر امت تابيده و بسيج كه نشانگر بصيرت و دشمن شناسي است با تكيه بر ولايت سناريوهاي دشمن را خنثي مي‌كند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين سلامي در رزمايش "الي بيت المقدس" سپاه تهران بزرگ صبح امروز پنج شنبه(27مهرماه) با بيان اينكه بسيج فرمول استراتژي دفاع همه جانبه‌اي است كه امام راحل در پايان دفاع شكوهمند ملت ايران برآن تأكيد كردند اظهار داشت: شما بسيجيان ياوران دين خدا و حاميان وحي الهي و پاسداران مكتب نبوي هستيد و هرگز اجازه نمي‌دهيد كه پرچم صالحان، شهيدان و مدافعان راه خدا و دين اسلام، انقلاب اسلامي و اقتدار رهبرمان برزمين بيافتد.

وي افزود: درود برشما بسيجيان كه مدافعان سپاه اسلام در عصر حاضر بوده و با پوشيدن لباس جهاد و ادامه دادن راه علوي و به پيش گرفتن كسوت دفاع هرگز ذلت در برابر دشمن را براي ملت خود برنمي‌تابيد.

سردار سلامي با اشاره به اين فرمايش امام علي (ع) مبني بر اينكه "اگر ملتي لباس جهاد را از تن درآورد خداوند لباس ذلت را برتن آن مي‌پوشاند" تصريح كرد: شما با پوشيدن لباس جهاد نگذاشتيد كه ملت لباس ذلت برتن بپوشد و تبديل به نماد ايستادگي و مقاومت در برابر دشمنان ميهن شده‌ايد.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران با تأكيد براينكه بسيجيان تاريخ امروز و فرداي روشن ملت را به ارمغان خواهند آورد، اظهار داشت: بسيج تجسم انساني والا و همچون دريا ظرفيتي وسيع دارد اما هنگامي كه مواج و توفاني شود هرآنچه كه در مقابل آن بايستد، از صفحه زمين محو خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه بسيج مانند سفينه نجاتي امت اسلامي را در دل خود جاي مي‌دهد يادآور شد: ولايت همچون خورشيدي بر امت تابيده و بسيج كه نشانگر بصيرت و دشمن شناسي است با تكيه بر ولايت سناريوهاي دشمن  را خنثي مي‌كند.

سردار سلامي بسيج را روح و جان مقاومت اصلي و پيكر امت اسلامي خواند و تصريح كرد: عطر مقاومت و روح ايثار وتمام فضائل الهي و اسلامي توسط بسيج جاري مي‌شود و بسيجيان فرمول حل تمام مشكلات هستند و در تمام مسيرها راه را براي غلبه دشمن بسته اند.

وي ادامه داد: بسيج هيچ روزنه اي براي نفوذ دشمن به بدنه امت اسلامي نگذاشته و به نقطه يأس دشمنان و اميد دوستان انقلاب تبديل شده است.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار داشت: از زماني كه نهال بسيج توسط امام (ره) كاشته شد تا امروز در هر نقطه‌اي كه دشمن خواسته از طريق آن  به اين سرزمين تسلط پيدا كند بسيج اين اجازه را از دشمن گرفته و با پيروزي‌هاي محسوس خود كه در تاريخ ثبت شده است مهر بطلاني بر توطئه‌هاي جهان استكبار زده است.

سردار سلامي با يادآوري اينكه بسيج طي 8 سال دفاع مقدس با همراهي ساير نيروهاي مسلح بر آمريكا، اروپا و عراق، شوروي و رژيم صهيونيستي غلبه كرد افزود: حفظ و تبيين استقلال كشور از سوي بسيجيان كاري ارزشمند است كه باعث شده وجود بسيجيان با نااميدي دشمنان مساوي شود.

وي بسيج را موثرترين نيروي الهي عالم در برابر استكبار خواند و افزود: امروز در نبردي سخت و سرنوشت ساز با قدرت‌هاي بزرگ هستيم كه بسيج قاعده اين نبرد است زيرا تفكر و خون مقاومت را در رگ‌هاي ملت جريان مي دهد و باعث طپش نبض ايستادگي در روح ملت خواهد شد.

وي با يادآوري اينكه بسيج از ميدان‌هاي تهاجم فرهنگي عبور كرده و در ميدان نبرد انديشه‌ها منطق سعادت بخش اسلام را بر نظام مادي غرب برتري داد تأكيد كرد: بسيجيان اجازه ندادند آرزوهاي دشمن درجامعه اسلامي ايران تحقق پيدا كند و با بندگي خدا عزت خود را با دلار مبادله نكردند.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران بسيج را نيروي راهبردي و تعيين كننده نظام خواند كه همواره پيروز است و خاطرنشان كرد: اين پيروزي از باور بسيجيان ريشه مي گيرد بنابراين دشمن امروز ناتوان تر از هر روز ديگر خواهد شد.

وي ادامه داد: دريادلان سپاه امروز راه را بر دشمنان بسته وشناور ها پرچمي را برآبهاي خليج فارس برمي افرازند كه معنوس به نام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و همچنين نيروي زميني در مرزها خط دفاع از كشور را مانند كهكشاني بر زمين ترسيم كرده  و نيروهاي موشكي آمادگي دارند كه با غرش موشك‌هاي خود هر نقطه اي را كه بخواهند مورد هدف قرار بدهند.

سردارسلامي افزود: پدافند نيز آماده است تا هر دشمني را سرنگون كند و بسيج به عنوان ركن اصلي خيمه دفاعي انقلاب اسلامي آماده است در هر صحنه‌اي دشمنان خدا و اسلام را ذليل كند.

وي تأكيد كرد: بسيج امروز به قدري نيرومند، پيروزي آفرين و بازدارنده است كه يك گروه الهام گرفته از بسيج درشرق مديترانه شكست‌هاي بي نظيري در تاريخ را به ارتش رژيم صهيونيستي وارد كرده است.

سردار سلامي ادامه داد: همانطور كه ديديد وقتي  رژيم صهيونيستي بر طبل اقتدار كوبيد، حزب الله با فرستادن يك پهپاد كه توانست ساعتها بر فراض نقاط استراتژيك آنها پرواز و ذلت و خواري آنان را نشان دهد و اين عمليات را با اقتدار به عهده گرفته است.

وي با تأكيد براينكه امروز در مقطع زماني حساسي به سر مي‌بريم اظهار داشت: حضور آگاهانه بسيجيان امروز بيش از هر زمان ديگري سرنوشت ساز است پس بسيجيان بايد با روحي بلند و شاداب در صحنه بمانند.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران با يادآوري اينكه بسيج نقطه وصل جامعه و ولايت فقيه است تأكيد كرد: تا زماني كه اين پيوند بين بسيج، امام و امت برقرار است دشمن در توطئه‌هاي خود ناكام خواهد ماند.

وي درپايان خاطرنشان كرد: رزمايش امروز و ستون‌هاي بسيجيان يادآور دوران دفاع مقدس بود كه جوانان با شور و نشاط در ميدان‌هاي نبرد حق عليه باطل حاضر مي‌شدند و از تمامي مسئوليني كه تلاش كردند اين شكوه به نمايش دربيايد تشكر مي‌كنند.

انتهاي پيام/پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار