فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، پیشگیری از وقوع جرم را از برنامه ها و اصول كاری نیروی انتظامی عنوان كرد و گفت: پلیس، تغییرات اجتماعی و تأثیرات آن بر حوزه نظم و امنیت ملی را رصد می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

سرهنگ اسرافیل جعفری، با اعلام این خبر به خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تنوع مأموریت و موضوعاتی كه نیروی انتظامی با آن مواجه است، اجتماعی بودن و تأثیرگذار بودن ناجا در بخش اجتماعی را بیان می كند.

وی، حركت به سوی تخصصی شدن و حرفه ای شدن و افزایش مهارت های این نیرو در انجام وظایف، اجرای عدالت و كسب مهارت در تعامل و رفتار با مردم را از اهداف و برنامه های اساسی ناجا عنوان كرد.

سرهنگ جعفری، همچنین از امانتداری به عنوان ویژگی و وجه تمایز كاركنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با پلیس سایر كشورها ذكر كرد و گفت: مهم ترین عامل اقتدار ناجا، درستكاری و امانتداری است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، تقویت ایمان درونی در میان كاركنان را از برنامه های در دست اجرای این نهاد بیان كرد و ادامه داد: پاكی، صداقت، امانتداری، اخلاص، وجدان كاری و خدمت برای رضای خداوند، سرلوحه كار نیروی انتظامی است.

وی افزود: هم اكنون، نیروی انتظامی با استفاده از تمام ظرفیت ها در برقراری و توسعه امنیت اجتماعی اهتمام ورزیده و هدفش از برخورد با مجرمان، اصلاح و بازگشت آن ها به چرخه صحیح زندگی است.

سرهنگ جعفری، در پایان، سالم نگه داشتن فضای جامعه از تهدیدات اخلاقی و فرهنگی را از اولویت های ناجا برشمرد و بر افزایش ضریب امنیت جامعه تأكید كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.