برداشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر عصرديروز آغاز شد و این مراسم حاشیه‌های جالبی داشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛مراسم برداشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر برای چهاردهمین سال متوالی آغاز در حالی آغاز شد که مسئولان این شکرت به طور کامل در محل شرکت برای آغاز شدن مراسم حضور داشتند.

*مراسم به دلیل نبود گوسفند برای قربانی در برداشت نیشکر با یک ساعت تاخیر برگزار شد و همه در محل مراسم منتظر حضور گوسفندان بودند.

*مدیر عامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر برخلاف دیگر شرکت‌ها که تنها در زمان مراسم حضور می‌یابند از ابتدای مراسم تا انتهای مراسم در محل برگزاری حضور داشت و با خوش رفتاری با کارگردان حاضر در محل عکس یادگاری می‌گرفت.

*برداشت نیشکر با قرائت دعای شکر گذاری امام علی(ع) در هنگام برداشت محصول آغاز شد و دستگاه‌های مخصوص در این باره برداشت نیشکر را از مزارع آغاز کردند.

*مسئولان در هنگام قرائت دعا عاجزانه از خداوند متعال برای نعمت این محصول شکرگذاری کردند و مراسم رسما با دعا و مناجات آغاز شد.

*قربانی کردن برای برداشت محصول و رفع خطرات برای عوامل اجرایی در این بین نیز از اصلی‌ترین بخش‌های مراسم بود که دو بار یکی در محل برداشت و دیگری در محل کارخانه انجام شد.

*گرمای هوا در بیست و چهارمین روز پاییز مانع از حضور فعال معاونان و مدیر عامل در همه امور برداشت نشد و همه در این مراسم مشتاقانه حضوری فعال داشتند.

این چهاردهین برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر است که از ديروز آغاز شد و تا پایان سال 1391 نیز به پایان می‌رسد./س
برچسب ها: نیشکر ، نی ، شکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.