عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوع خود به ایلام در راستای رسيدگي به وضعيت آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالي و بررسي چالش‌ها، موانع و نياز این استان‌ در این بخش خبر داد.

عبدالوحید فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر جمعي از اعضای كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به ايلام گفت: تعدادی از اعضای اين كميسيون به دنبال تصمیماتی كه چندي پيش در جهت رسيدگي به وضعيت آموزش و پرورش و آموزش عالي در شهرستان‌هاي مختلف و  همچنین بررسي چالش‌ها، موانع و نياز استان‌های کشور اتخاذ شده بود به شهرستان ايلام سفر كردند.

وي در ادامه در تشريح اهداف سفر نمایندگان به ایلام اظهار داشت: آشنايي بيشتر با مراكز آموزش و پرورش از جمله مدارس حاشيه‌اي شهر ايلام و مذاكره با معلمان و ديدار با عوامل آموزش و پرورش از اهداف اساسی اين سفر بود.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بيان كرد: ضروری است در اين گونه سفرها به هدف اساسی کمیسون نزديك شده و مشخص شود كه در شهرستان‌ها چه كمبودها و نيازهايي در مدارس، معلمان و سرويس‌هاي آموزشي وجود دارد که باید رفع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، تحقیقات ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار