عضو شوراي مركزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلام با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر عدم ورود زودهنگام به عرصه انتخابات گفت: فعاليت‌هاي زودتر از موعد انتخاباتي خسارات بسياري به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سيد ميرابوالفتح دعوتي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون چگونگي حضور در انتخابات، گفت: مبارزات انتخاباتي بايد به‌گونه‌اي سالم برگزار شده و رقبا بايد از تعبيرات دوستانه در قبال يكديگر استفاده كنند.

عضو شوراي مركزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در ادامه با تأكيد بر اين نكته كه بايد بين رقابت و عداوت فرق گذاشته شود، گفت: متأسفانه زمان انتخابات،‌ جامعه دوقطبي مي‌شود يعني يك طيف كاملا مورد قبول و ديگري كاملا رد مي‌شود و رقبا به‌نحوي با يكديگر برخورد مي‌كنند كه انگار رقيبشان اسرائيل است!

وي با اشاره به بخشي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر عدم ورود زودهنگام به عرصه انتخابات گفت: فعاليت‌هاي فردي كه زودتر از موعد وارد انتخابات مي‌شود دو خسارت را به دنبال‌ مي‌آورد؛ اولين خسارت متوجه خود اوست چرا كه ديگر رقباي احتمالي حساس شده و در پي اشكال‌گيري از او و عليه وي پرونده‌سازي مي‌كنند.  

حجت‌الاسلام دعوتي افزود: تبعات خسارت دوم دامن جامعه و ادارات را در بر مي‌گيرد تا جايي‌كه ممكن است آنها را به تعطيلي بكشاند از اين رو لازم است دوره انتخابات و فعاليت‌هاي جانبي آن محدود باشد.

وي بر همين اساس تصريح كرد: البته فعاليت‌هاي شوراي نگهبان از اين قضيه جداست و نظارت‌هاي آن بايد بسيار زودتر از انتخابات آغاز شود و وضعيت فعاليت‌هاي كانديداهاي احتمالي را بررسي كند.

عضو شوراي مركزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان با اشاره به بخش ديگري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد:  هر فردي كه قصد ورود به صحنه انتخابات را دارد ابتدا بايد اين شايستگي را در خود ببيند از اين رو لازم است، احزاب روي گزينه‌هاي خود كار كنند.

انتهاي پيام/پ3

برچسب ها: دعوتی ، رهبری ، وفاداران ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار