اهالي منطقه الدراز در بحرين در حمايت از پزشکان بازداشت شده در زندان هاي رژيم آل خليفه تظاهرات گسترده برپا کردند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ شرکت کنندگان در اين تظاهرات پلاکاردي با خود حمل مي کردند که روي آن عبارت "بازداشت شدگان و رهبران ما را که گروگان گرفته ايد آزاد کنيد" نوشته شده بود. تظاهرکنندگان شعارهايي عليه رژيم آل خليفه سر دادند و بر ضرورت آزادي بازداشت شدگان تاکيد کردند.

شمار زيادي از زنان نيز در حالي که تصاويري از شهدا و بازداشت شدگان را با خود حمل مي کردند در اين تظاهرات شرکت داشتند.

برخي از تظاهرکنندگان به عنوان نماد بازداشت شدگان در زندان هاي رژيم آل خليفه دستان خود را با زنجير بسته بودند. تظاهرکنندگان شعار مي دادند «ما تسليم نمي شويم و به زانو در نمي آييم و همه زنجيرها را پاره خواهيم کرد.

رولا الصفار از مخالفان بحريني در سخناني در جمع تظاهرکنندگان با اشاره به اسامي برخي از رهبران مخالفان که در زندان هاي رژيم به سر مي برند بر ضرورت ادامه تحرکات مردمي براي آزادي آنها تاکيد کرد و افزود در صورت که ما به تحرکات خود ادامه ندهيم اين افراد آزاد نخواهند شد.

اهالي منطقه سماهيج نيز در حمايت از پزشکان بازداشت شده در زندان هاي رژيم آل خليفه تظاهرات کردند و شعار الله اکبر سردادند. تظاهر کنندگان با سردادن شعارهايي عليه رژيم آل خليفه خواستار سرنگوني اين رژيم شدند. نيروهاي رژيم آل خليفه با حضور در محل تظاهرات اقدام به متفرق کردن تظاهرکنندگان کردند.

برچسب ها: تظاهرات ، بحرین ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار