يک کارشناس سياست خارجي گفت: با برکناري پادشاه اردن، امنيت رواني رژيم اشغالگر قدس آسیب ديده و ديوارهاي حفاظتي کاذب این رژيم اشغالگر فرو خواهد ریخت.

سيدهادي سیدافقهي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به موج بيداري اسلامي در کشور اردن، گفت: همزمان با شروع موج بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و گسترش آن، ملت اردن نيز برای احقاق حقوق خود به پاخاسته و به سیاست‌های پادشاه اردن اعتراض کردند.

وي در ادامه با اشاره به انعقاد پيمان صلح میان اردن و رژيم غاصب صهيونيستي، تصریح کرد: علي‌رغم امضاي اين پيمان،  مردم آزادي خواه اردن هرگز زيربار زورگويي‌هاي رژيم اشغالگر صهيونيستي نرفته و با سیاست‌های این رژیم مخالف هستند.

سیدافقهی افزود: استکبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي با توجه به فرآيند گسترش اسلام گرايي در کشورهای منطقه که موجب سقوط و برکناری ديکتاتورها شده؛ تجربه‌اي تلخ را پشت سر گذاشته و هم اکنون سعي دارند از تکرار چنين حوادثي در اردن جلوگيري کنند، اما بدانند که دامنه دار شدن اعتراضات در اردن، رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر خواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان تصریح کرد: با برکناري پادشاه اردن، امنيت رواني رژيم اشغالگر قدس آسیب ديده و ديوارهاي حفاظتي کاذب این رژيم اشغالگر فرو خواهد ریخت.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار