مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب نیازمند توجه به خرید تولیدات داخلی است

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقری افزود : برای رسیدن به این جایگاه باید تولیدات داخلی ما نیز از لحاظ کمی و کیفی مورد توجه بازار رقابت داخلي و خارجي قرار بگیرد و کالاهایی تولید شود که مطابق با سلیقه خریدار و مصرف کننده باشد

وی تصریح کرد: با این نگاه جامعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به بخش تولید ملی با بیان اقتصاد مقاومتی داشته ، تحریم اقتصادی دشمنان بر کشورمان تا حد زیادی بی تاثیر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: باید تشکل هایی از سوی دولت و کارآفرینان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح عالی وزارتخانه ها و سازمان های تابعه در استان شکل گردد و ظرفیت های تولیدی در استان ها مطابق با نیازهای کشور شناسایی شود.

باقری اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را همان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی دانست وگفت: با نامگذاری سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه انسانی از سوی رهبری در ابتدای سال ستادی در شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل شده و راهبرد اصلی این سال برای کارآفرینان و کارفرمايان استان مشخص شده است.

وی افزود: برای تحقق کامل این کار باید بخش های اقتصادی دیگري به خصوص عوامل بازار نیز وارد عرصه شده و تولیدات داخلی را خریداری و عرضه کنند.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: رهبر انقلاب با توجه به توطئه دشمنان نظام و تحریم همه جانبه آنها برای به زانو در آوردن مردم بحث حمایت از تولید ملی را در ابتدای سال و پس از آن اقتصاد مقاومتی را برای بی تاثیری این تحریم ها مطرح کرد..

باقری تاکید کرد : در شرکت شهرک های صنعتی استان تمام مقدمات برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی فراهم شده و باید سایر نهاد های مسول به خصوص بانک ها نیز در این بخش به حمایت از تولید وارد کار شوند./س

برچسب ها: تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.