اعضا و فعلان کانون های فرهنگی هنر مساجد شهرستان سمیرم به منظور محکوم کردن اعمال شنیع استکبار در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)27 مهر ماه پس از نماز مغرب و عشا د رحوزه علمیه امام صادق (ع) گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمیرم اظهار داشت : همبستگی ، اتحادو جوشش مردم ولایت مدار سمیرم در حمایت از مقدسات با اقدام به برگزاری راهپیمایی ها برگ زرینی از افتخارات سمیرم را در طول تاریخ رقم زد .

ولی الله توکلی افزود : برگزاری راهپیمایی های گسترده در این شهرستان از اقشار مختلف به طور خاص و برنامه های عمومی در راستای حمایت از پیامبر اعظم برای همیشه در اذعان مردم ماندگار خواهد شد .

وی از تحصن فعالان واعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سمیرم پابه پای ائمه جماعات شهرستان درحوزه علمیه امام صادق (ع) درروز 27 مهر ماه 91 سخن گفت و تصریح کرد : این برنامه هم درراستای تداوم اعتراضات قشر های مختلف صورت می گیرد .

توکلی خاطر نشان کرد : شهرستان سمیرم دارای 23 کانون فرهنگی هنری مساجد است که از این تعداد 5 کانون جدید التأسیس هستند و در سال 90 به ثبت رسیده اند .

وی تصریح کرد : به منظور گسترش و نهادینه شدن نقش مسجد در امور دینی ، عرفانی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادیتا پایان سال 91 نیز تعداد 10 کانون نیز پس از تأیید بازرسان استانی به ثبت خواهد رسید ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.