رئیس دانشگاه قم از فعالیت های پارک در استان ابراز خرسندی و تقدیر کرد و گفت: پارک علم و فناوری به عنوان محور فعالیت های دانش و صنعت استان باید تقویت و ترویج شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی اظهار داشت: امیدواریم با توجه به ظرفیت های خوبی که مرکز رشد علوم انسانی در حوزه علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است بتوانیم آسیب های موجود در این عرصه را هرچه زودتر شناسایی و رفع کنیم.
در بخش دیگری از این نشست دکتر سید هاشم عارف ضمن تشریح عملکرد ۷ ماهه پارک علم و فناوری قم، همکاری و تعامل با دانشگاه قم به عنوان دانشگاه مادر استان را امری ضروری قلمداد کرد و به تبیین برخی از بندهای مهم تفاهم نامه دوجانبه پرداخت.
در ادامه دکتر عسکر دیرباز(معاون پژوهشی دانشگاه قم) بر نیازسنجی در حوزه علوم انسانی استان و پی گیری طرح های مورد نیاز برای ارایه در پارک علم و فناوری تاکید کرد.
دکتر شاهرخی نیز پیوند دانش و صنعت را از مطالبات جدی مقام معظم رهبری قلمداد کرد و دستیابی به افق چشم انداز ۱۴۰۴ را در گرو پیوند علم و صنعت ارزیابی نمود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم بر ارتباط پارک علم و فناوری قم با حدود ۴۰ انجمن و کانون دانشجویی دانشگاه تاکید کرد.
در بخش دیگری از این جلسه، مدیر مرکز رشد دانشگاه قم و مدیر مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری قم، گزارشی از فعالیت های خود ارایه دادند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.