مسوول دفتر نشریات دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان به عنوان نماینده دانشگاه‌های منطقه دو كشور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها شركت می‌كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان 'مهدی امید' فزود: دانشگاه لرستان برای چهارمین سال پیاپی به عنوان نماینده 20 دانشگاه منطقه دو كشور در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی مطبوعات و خبرگزاری‏ها حضور دارد.

وی اظهار داشت: دانشگاه لرستان در حوزه نشریات دانشجویی از جمله دانشگاههای فعال كشور محسوب میشود كه در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی مطبوعات و خبرگزاریها در كنار دانشگاههای فردوسی مشهد، شهید بهشتی تهران، علامه طباطبایی، الزهرای تهران و دانشگاه اصفهان توانمندیهای خود در حوزه نشریات را ارائه می كند.

وی با اشاره به كسب دو رتبه برتر در جشنواره سال گذشته توسط نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان، گفت: این نمایشگاه از سوم تا دهم آبان امسال در تهران برگزار میشود.

امید با بیان اینكه 60 نشریه فعال و نیمه فعال در دانشگاه لرستان منتشر میشود، تصریح كرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در نیمسال تحصیلی 92-91، 40 عنوان نشریه دانشجویی و دانشگاهی در دانشگاه لرستان منتشر خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری پنجمین كارگاه آموزشی نشریات به مدت چهار هفته با حضور 40 نفر از فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد و افزود: در این كارگاه مباحثی ازجمله اخلاق رسانهای، تیترنویسی در مطبوعات، تحلیل و تفسیر در نشریات دانشجویی و گزارشنویسی مطبوعانی مورد بحث قرار میگیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.