ششمین کنگره سالانه روماتولوژی امروز به همت انجمن روماتولوژی ایران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور جمعی از متخصصان برگزار شد.

دکتر آرمان احمد زاده، فوق تخصص روماتولوژی و دبیر اجرایی کنگره ششم روماتولوژی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره سالانه روماتولوژی هر سال در یکي از دانشگاه های علوم پزشکی تهران برگزار می شود که امسال برای دومین بار این افتخار نصیب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد تا برای دومین بار میزبان متخصصان این حوزه پزشکی باشد.

وی در ادامه افزود: بیش از 200 شرکت کننده از تخصص های زنان و زایمان، جراح اعصاب، ارتوپد، روماتولوژیست، طب فیزیک و توانبخشی، کارشناسان رادیولوژی و فیزیوتراپی و رادیولوژی داشته ایم که به صورت حضوری و از طریق سامانه ثبت نام کرده اند.

احمد زاده اظهار داشت: حدود 60 مقاله با رویکرد به روز رساني اطلاعات متخصصان ارائه شده که اکثر این مقالات تایید شده و 20 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود و مقالات دیگر به صورت پوستر ارائه می شود.

وی عنوان کرد: کارگاه های آموزشی در ارتباط با بیماری هایی از جمله پوکی استخوان، آرتروزها، کمر دردها و گردن دردها، ابر متخصصان شرکت کننده برگزار می شود و بار  علمی این کنگره به گونه ای است  که در 3 روز برگزاری هر متخصص به فراخور حال خود می تواند برداشتی از کنگره داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی این کنگره ارائه چکیده ای از علوم روز دنیا در 3 روز برگزاری آن است و تلاش می شود ارائه این اطلاعات به گونه ای باشد که پزشکان ما در این یک سال با مشکلی در مدیریت و درمان بیماران روبرو نشوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار