در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور نساجی میزبان و سایپا شمال مهمان حریف است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه 27 مهر با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 15 آغاز می‌شود که در این روز دو نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

تیم نساجی مازندران که هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه موفق شد میزبان خود آهن بافق یزد را دو بر یک شکست دهد، این هفته بازیکنانش با روحیه و انگیزه بیشتری مقابل حریف خوزستانی خود در ساری قرار می‌گیرند.

نساجی مازندران روز پنج‌شنبه در حضور هواداران خود در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است که بازیکنانش در اندیشه سومین برد خود در لیگ آزادگان هستند.

تیم فوتبال نساجی مازندران از پنج بازی خود دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست در کارنامه دارد و با هفت امتیاز در رده هفتم جدول 14 تیمی در گروه نخست این مسابقات جای دارد.

سایپا شمال دیگر نماینده مازندران در این مسابقات که هفته گذشته در خانه تن به شکست سنگین سه بر صفر مقابل شرکت ملی حفاری اهواز در بابل داشته، این هفته مهمان حریف تهرانی خود است.

سایپا شمال در روز پنجشنبه باید در ورزشگاه شهدای نزاجا تهران به دیدار تیم نیروی زمینی ارتش برود.

مدیریت تیم سایپا شمال در فصل جاری تغییر و تحولی در کادرفنی و بازیکنانش صورت داد، که با توجه به این تغییر و تحولات نتوانسته انتظارات هوادارانش را با کسب نتایج ضعیف برآورده کند.

تیم سایپا شمال از پنج بازی خود تنها یک پیروزی و چهار شکست کسب کرد و با سه امتیاز در رده 13 جدول 14 تیمی در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور 28 تیم در دو گروه 14 به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت سه تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود و چهار تیم نیز به لیگ دسته دو فوتبال کشور سقوط می‌کنند./ج1

برچسب ها: ساری ، سایپا ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.