استاندار اردبیل گفت:‌ تکیه بر اقتصاد مقاومتی با تبیین و تفسیری که رهبر معظم انقلاب از این عبارت داشتند، می‌تواند ایران اسلامی را از چالش‌ها و بسیاری تحریم‌های استکبار جهانی رهایی داده و خلاصی بدهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته ماهیت پلید استکبار جهانی را رو کرده و آنها را در صحنه‌های مختلف به ناکامی کشانده است، افزود: دشمنان قسم خورده این انقلاب بار دیگر با استفاده از اهرم بی‌نتیجه و طناب پوسیده تحریم به سراغ ملت ایران آمدند تا شاید با تفکر پلید نظام صهیونیستی، آمریکایی بخواهند این ملت را در گذرگاه افتخارآمیز خود دچار نگرانی و خلأ کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و مردم دلیر و رشید آن آبدیده‌تر از آن هستند که در تله دشمن بیفتند، گفت: غرب تلاش می‌کرد تا شاید بتواند با تحریم فلج‌کننده ایران نارسایی‌ها و مشکلات را افزون‌تر کند اما این تحریم‌ها نتیجه معکوس داشته و ایرانیان را به تقویت باورها و ایمان و اعتقاد بیشتر سوق داده است.

نیکزاد همچنین افزود: ما در مسیر آرمانی خود با تکیه بر دو عنصر ولایت و شهادت می‌توانیم همچنان کید دشمن را خنثی کنیم که در این مسیر باید به دو اصل تولید داخلی و همچنین تکیه بر اقتصاد مقاومتی باور داشته و اعتماد کنیم.

استاندار اردبیل در ادامه ساختن ایران را وظیفه سنگین نسل امروز و چهارم انقلاب توصیف کرد و گفت: این کشور را ما باید به دست خود بسازیم و جلو حرکت دهیم که در این زمینه کوچک‌ترین غفلت بزرگ‌ترین فرصت را برای دشمن به وجود می‌آورد./س 

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.