در راستای تبدیل بهشت زهرا(س) به قطب فرهنگی پایتخت ایران اسلامی برای اولین بار معاونتی متمرکز با عنوان "فرهنگی - اجتماعی" دراین سازمان تشکیل شد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طی صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)  " سعید خال " به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شده است.
ساختار مستقل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) برای اولین  شکل گرفته است و پیش از این فعالیت‌های فرهنگی این سازمان توسط واحد روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهشت زهرا (س) که ریاست آن بر عهده سعید خال بود، انجام می‌شد.
در حکم انتصاب وی آمده است:
"با عنایت به سوابق درخشان، تخصص و تجربیات جنابعالی و با توجه به ساختار جدید سازمان و به موجب مصوبه یکصدوشصت و هفتمین جلسه شورای عالی فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی سازمان می شوید. انتظار دارد با تمرکز کلیه فعالیت های فرهنگی – اجتماعی و روابط عمومی و با استفاده از ظرفیت های موجود و مشارکت های شهروندی و یا تهیه سند جامع توسعه فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا(س) و شناسایی آسیب های اجتماعی در پیشبرد و ارتقاء سطح فرهنگی سازمان درراستای دستیابی به اهداف بلند شهرداری تهران که تبدیل سازمان بهشت زهرا(س) به قطب فرهنگی کشور است ، با استعانت از خداوند متعال و ظل توجهات ائمه معصومین موفق و موید باشید. "
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.