دعوت نامه فدراسیون جهانی شنا برای حضور در تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی استرالیا به ایران ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران  : سال گذشته  بود که واترپلوئیست های جوان کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی  در رقابت های قهرمانی آسیا  جواز حضور در رقابت های جهانی استرالیا  بدست آوردند و با توجه به حواشی بوجود آمده برای فدراسیون و شنای کشورمان و همچنین بحث تعلیق تیم های ملی کشورمان  نمی توانند در هیچ مسابقه ای حضور پیدا کنند و به همین دلیل سفر تیم ملی بزرگسالان به رقابت های قهرمانی آسیا در امارات لغو شد.

با لغو سفر تیم ملی  بزرگسالان  به این رقابت ها  نگرانی ها برای تکرار این اتفاق برای تیم ملی جوانان نیز قوت گرفت.

 این رقابت ها آذر ماه سال جاری در استرالیا برگزار خواهد شد و پیش از این نیز با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی  برترین ها برای حضور در  اردوی  تیم ملی گزینش شدند و قرار است به زودی  تمرینات تیم ملی جوانان  از سر گرفته شود.

دراین خصوص برانوش  نیک بین سرپرست فدراسیون شنای کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  یکی از اهداف  فدراسیون حضور تیم ملی  واترپلوی جوانان در  رقابت های جهاني استرالیا است و به همین دلیل ما تمام  تلاش خود را برای شرکت تیم ملی در این پیکار ها به کار گرفتیم و در حال حاضر  به دنبال  پیگیری برنامه های اعزام  جوانان کشورمان هستیم.

 وی افزود:  البته با توجه به اینکه  تیم ملی  جوانان پیش از این جواز حضور در رقابت های  جهانی رابدست آوردند به همین دلیل مشکلی در این خصوص  وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین  دعوت نامه حضور در رقابت های  جهانی استرالیا از سوی فدراسیون جهانی (FINa)  به ایران  ارسال شده است و به همین دلیل  در حال حاضر  به دنبال  دریافت روادید  ملی پوشان هستیم و از هفته های آینده نیز تمرینات آمادگی تیم ملی جوانان آغاز می شود./آق
برچسب ها: دعوت نامه ، شنا ، رقابت های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار