نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در رایزنی با وزیر اقتصاد نسبت به وضعیت گمرک بیله‌سوار تذکر دادند که امیدواریم هر چه زودتر این بازارچه فعال شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: گمرک بیله‌سوار تنها گمرک مرزی فعال استان اردبیلبوده که در رونق و توسعه اقتصادی منطقه و استان بسیار تاثیر‌گذاراستو مشکلات و نارسایی‌های آن قرار است به زودی با حضور رئیس کل گمرکات کشور مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد تا برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا گمرک این شهرستان شبانه‌روزی شود، گفت: با استمرار اقدام مناسب جمهوری اسلامی ایران در حذف روادید برای اتباع آذری ساکنین کشور دوست و مسلمان آذربایجان می‌توانند برای خرید مایحتاج عمومی از کشور به راحتی تردد کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامیدر ادامه افزود: در این دیدار از وزیر اقتصاد خواسته‌ایم تا زمینه و بستر فعالیت گمرک مرزی اصلاندوز را نیز فراهم آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از تامین اعتبار برای لایروبی دریاچه شهرک غفاری در پارس‌آباد، آسفالت تمام راه‌های روستایی بالای 50 خانوار، تکمیل مجتمع آبرسانی خروسلو و تصفیه‌خانه دو شهر پارس‌آباد و بیله‌سوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد./س 

برچسب ها: اردبیل ، بازارچه ، مرزی ، بیله ، سوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.