پیشکسوت فوتبال در خصوص برد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: فوتبال دیروز را به دو نیمه تقسیم می کنیم در نیمه اول تیم ملی خوب نبود اما در نیمه دوم ملی پوشان با هوش تر بازی کردند.

فرامرزظلی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شک نکنید تیم ملی با چاشنی شانس توانست پیروز بازی شود تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت اما کی روش باید یک تحول بنیادی در تیم ملی به وجود آورد.

ظلی درباره عملکرد بازیکنان دو رگه تیم ملی گفت: دژاگه خیلی خوب و تأثیرگذار در این بازی بود وی فوتبال مدرنی را ارائه داد، قوچان نژاد و امید نظری هم برای اولین بار در تیم ملی بازی می کردند به خاطر همین تا خودشان به شرایط و جو ورزشگاه آزادی تطبیق دهد یک مقدار زمان می برد.

وی درباره عملکرد تیم کره جنوبی بیان کرد که منظم و با برنامه بازی کرد اگر چاشنی شانس به داد تیم ملی نمی رسید آنها می توانستند با گلهای زیاد از سد تیم ملی عبور کنند.

ظلی در مورد تعویض های صورت گرفته گفت: به هر حال کی روش مجبور شد تعویض کند، شجاعی و نوروزی بازیکنان بزرگی هستند اما در این بازی نتوانستند برای تیم ملی مؤثر باشند، تکنیک سرعت در حمله در تیم ملی بسیار پائین بود خلعتبری با آمدنش به زمین بازی را سرعتی کرد.

وی درباره عملکرد کی روش بیان داشت: کی روش حرکات زیبایی در این بازی نداشت، در شأن سکاندار تیم ملی نیست که همچنین کارهایی را انجام دهد، وی باید استوار و با وقار باشد تیم ملی با غیرت بازیکنانش برد.

وی درباره پیش بینی اش از آینده تیم ملی گفت: تیم ملی با این وضعیت و شرایط به جام جهانی می رود به طور حتم کی روش 10 تا 20 درصدد تغییر در تیم ملی ایجاد می کند، ما به جام جهانی می رویم اما فوتبال منسجمی نداریم، فوتبال ما همیشه با بخت و اقبال زیاد می برد و این پیروزی ها مستدام نیست و این طرز فوتبال بازی کردن در شأن تیم ملی نیست.

پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تیم ملی برای حضور در جام جهانی باید شخصیت فوتبالش را بالا ببرد امیدوارم تحولی در تیم ملی ایجاد شود، بازیکنان جوان باید در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند تا برای انجام بازی های جام جهانی تجربه شان را بالا ببرند./آق
برچسب ها: ظلی ، فوتبال ، تیم ملی ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار