به گزارش
خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج "حسین صابری" در نشست هم اندیشی و هماهنگی کارکنان حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از طرح تکریم ارباب رجوع پاسخ دادن مناسب، منطقی و اصولی به متقاضیان است هر چند که این جواب نتواند نیاز وی را برآورده کند.
وی بیان کرد: برخی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد طرح تکریم ارباب رجوع را تنها در دادن پاسخ مثبت به درخواست ها و نامه های مردمی می دانند که این امر برخلاف تعریف و فلسفه وجودی آن است.
وی عنوان کرد: هر دستگاه اجرایی موظف است که به تمام نامه ها، درخواست ها و شکایت های مردمی با وجود مشخص بودن پاسخ منفی رسیدگی کند.
صابری به بیان نمونه هایی از درخواست ها و نامه های مردمی شامل تخفیف اقساط تسهیلات بانکی، استخدام در نهادهای دولتی بدون برگزاری آزمون و برخی تقاضاهای بی جا در مورد بخشودگی جرائم در مراجع قضایی اشاره کرد و ابراز داشت: پاسخ به چنین درخواست هایی از سوی هر مسوولی منفی است. /س