جلسه كمیته مناقصات در شركت خطول لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان با حضور رئیس كمیسیون مناقصات شركت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان،حبیب الله علیزاده گفت: در سال 1390 با توجه به دستورالعملی از سوی هیأت مدیره مصوب گردید اختیار كمیسیون مناقصات تا سقف دومیلیارد ریال به مناطق واگذار تا با تشكیل كمیسیون مناقصات فعالیتها و اقدامات لازم صورت پذیرد .

رییس كمیسیون مناقصات شركت اضافه كرد: ابتدا این كمیسیون در چهار منطقه تهران ،اصفهان ،شمالشرق و فارس تشكیل و سپس برنامه ریزی هایی انجام گرفت كه سال جاری با موافقت هیأت مدیره در سایر مناطق نیز نسبت به تشكیل كمیسیون مناقصات اقدام لازم انجام گردد .

وی تصریح كرد : در همین راستا منطقه خوزستان اولین منطقه از مناطق باقی مانده بود كه با تشكیل كمیسیون مناقصات ، نخستین پرونده كه مربوط به برگزاری مزایده اقلام از رده خارج بود در دستور كار قرار گرفت .

علیزاده در ادامه به اعضاء تشكیل دهنده مناقصات اشاره كرد و افزود: این كمیسیون متشكل از مدیر منطقه به عنوان رییس كمیسیون، رییس امور مالی به عنوان نائب رئیس، مسوول امور حقوقی، رئیس واحد مناقصه گذار، رییس كمیسیون مناقصات و یا یكی از اعضاء كمیسیون مناقصات شركت به عنوان عضو ،رییس امور اداری منطقه به عنوان دبیر و رئیس حراست به عنوان ناظر می باشد .

رییس كمیسیون مناقصات شركت اضافه كرد: هم چنین هر منطقه دارای كمیته فنی بازرگانی با تركیب سه عضو پیشنهادی از سوی آن منطقه با تأیید مدیر خطوط لوله و تصویب مدیر عامل بوده كه در صورت نیاز كارشناس فنی دستگاه مناقصه گذار و یكی از اعضاء كمیته فنی بازرگانی شركت نیز حضور خواهند یافت .

وی در پایان اظهار امیدواری كرد:با شكل گیری به موقع معاملات در سقف های تعیین شده شاهد تسریع انجام پیمانها در مناطق باشیم./س 
برچسب ها: جلسه ، مناقصات ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.