فرماندار كوثر گفت: ملت ایران هرگز تسلیم تحریم ها و توطئه های دنیای غرب به سركردگی آمریكا نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدسعدالله رییس ساداتی با بیان این كه تحریم ها مساله ای جدید نیست افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به انحای مختلف سعی در براندازی نظام اسلامی دارند و تحریم را یكی از راهها غلبه بر ملت ایران اعلام كردند.

وی گفت: اعمال تحریم ها به این دلیل است كه مردم بزرگ ایران اسلامی با داشتن آرمان ها ، ارزش ها و اصول اسلامی با خوی استكباری دشمنان نظام فاصله دارد.

رییس ساداتی افزود: دنیای استكبار زمانی كه از ملت و نظام ما ناامید شد ، بنای تحریم و حمله نظامی را گذاشتند و وقتی در حمله نظامی و جنگ تحمیلی شكست خوردند از جبهه جنگ نرم فرهنگی و اعمال تحریم های سیاسی و اقتصادی وارد شدند.

وی با بیان این كه هم اكنون ترفند جدید دنیای استكبار برای از پای درآوردن ملت ایران ، جنگ اقتصادی است، گفت: امروز دشمنان ما با بزرگنمایی و تشدید تحریم ها سعی دارند ملت را به زانو در بیاورند ولی آنها بدانند كه ما به حول و قوه الهی از این تحریم ها نیز عبور كرده و شكست دیگری برای استكبار رقم می زنیم.

فرماندار كوثر در ادامه افزود: همان طوری كه مقام معظم رهبری تبیین فرمودند در زمان كنونی ایجاد ارتباط میان بحث تحریم ها و مسایل هسته ای تنها یك بهانه است و تا زمانی كه ملت ایران خواسته های غرب را نپذیرد این تحریم ها همچنان پا بر جا خواهد بود./س

برچسب ها: اردبیل ، تحریمها ، و ، توطئه ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.