هیأت امنای ساخت ضریح مطهر سید الشهدا (ع)در اطلاعیه ای اعلام کرد:خاطره ساخت ضریح حضرت اباعبدالله(ع)تا ابد در تاریخ خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هیأت امنای ساخت ضریح در این اطلاعیه خطاب به امت شهیدپرور و دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از استقبال بی نظیر آنها از برنامه بازدید ضریح قدردانی واز ساکنین و کسبه منطقه بلوار امین و محدوده اطراف، مدیریت و طلاب مدرسه علمیه معصومیه، کارکنان و دانشجویان موسسه امام خمینی(ره) و همه کسانی که در ایام بازدید مردم از ضریح جدید صبر و بردباری کردند تشکر وعذرخواهی کرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است:به طور قطع خاطره‌ی ساخت ضریح جدید حضرت اباعبدالله(علیه السلام) تا ابد در تاریخ خواهد ماند و به عنوان شاخص هنر دینی در جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد و این همه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل (ره)، خون‌های پاک شهدای این مرز و بوم در راه احیای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید شامل حال مردم شریف ایران اسلامی شد.

هیأت امنای ساخت ضریح مطهر سید الشهدا (ع) خاطر نشان کرد : به دلیل برنامه‌ریزی و توافقات انجام شده با مسئولان حرم مطهر امام حسین(علیه السلام)، عملیات تفکیک قطعات و بسته بندی ضریح مطهر برای انتقال به کربلای معلی ،تمدید برنامه بازدید امکان ندارد./س

برچسب ها: قم ، ساخت ، ضریح ، امام ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.