قهرمان رقابت های انفرادی لیگ قزوین گفت: مسابقات باشگاه های استان برای اولین بار و در سطح بالایی برگزار شد.

حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات ليگ قزوين 6 تیم شرکت کرده بودند و من در رقابت انفرادی و در مرحله نهایی موفق شوم با نتیجه 3 بر یک ایمان گلشاهی را شکسن دهم و قهرمانی را از آن خود کنم.

وی افزود: این مسابقات علاوه بر بحث فنی بعد مالی نیز داشت که بسیار از این موضوع رضایت دارم.

طاهرخانی درباره تمریناتش گفت: تمرینات من منظم نیست و مکان خاصی ندارد بیشتر تمریناتم با نوشاد عالمیان در بابل است گاهی نیز به تهران می روم در بابل است گاهی نیز به تهران می روم و یا در قزوین با بازیکنان دیگر تمرین می کنم.

وی خاطرنشان کرد: بازی کردن با نوشاد باعث شده است تا سطح بازی من نیز بالا بیاد ما یار دوبل یکدیگر هستیم و در مسابقات جام فجر همیشه در کنار هم دوبل می زنیم.

بازیکنان دسته برتری تنیس روی میز ایران درباره مسابقات جام فجر بیان کرد: این رقابت ها به میزبانی ایران و آذرماه برگزار می شود و تنها رقابت بین المللی است که امکان حضور در آن برای بازیکنان ایرانی فراهم است و به ما امکان می دهد رنکینگ جهانی خود را در فدراسیون جهانی بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت رنکینگ من ستاره دار است، من انتقادی از فدراسیون تنیس روی میز ندارم اما از آنها انتظار دارم که به جوانان بیشتر بها بدهند و اگر شرایطی برای اعزام من نیز پیش بیاید فکر می کنم صلاحیت آن را داشته باشم.

طاهرخانی در پاسخ به اینکه آیا وضعیت قراردادش در سوپرلیگ 91 مشخص شده است یا خیر گفت: این قانون که تیم ها فقط می توانند از 10 نفر اول دسته برتر، فقط 3 نفر را جذب کنند بسیار به ضرر ما شد، با تیمی صحبت کرده ام اما چون هنوز قطعی نشده است نمی خواهم نام آن را مطرح کنم./آق
برچسب ها: طاهرخانی ، تمرین ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار