به گزارش پلیس محلی، زن 38 ساله به نام «تریسی بنت» به همراه نامزد خود «واین همیلتون» 50 ساله هر دو با شلیک گلوله بر سرشان به شکل فجیعی به قتل رسیده‌اند.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همیلتون یک خواننده مشهور بود که از لقب «کاپیتان بارکی» استفاده می‌کرد. اجساد هر دو قربانی در پارکینگ هتل پیدا شده بود. پلیس در این ارتباط مردی به نام «جوزف کرنیزان» را به جرم قتل این زوج دستگیر کرده است.

 
 
پلیس گفته قاتل «جوزف کرنیزان» در گذشته به «تریسی» علاقه‌مند بود و آنها قصد داشته‌اند با یکدیگر ازدواج کنند، اما رابطه بینشان بر هم خورده و همین موضوع باعث انگیزه ارتکاب جرم شده است. به گزارش پلیس، قاتل، زن مورد علاقه‌اش را به همراه رقیبش در پارکینگ هتل دیده و پس از شلیک به آنها فرار کرده‌ است.

شاهدان ماجرا، صدای مقتول، «تریسی بنت» را شنیده‌اند که فریاد می‌زده «خواهش می‌کنم این کار را نکن» و بعد چند صدای گلوله شنیده شده است. به گفته پلیس، شواهد ماجرا نشان می‌دهد که قاتل (جوزف) چندین بار از پشت سر به رقیبش (واین) شلیک کرده و قصد فرار داشته، اما موفق نشده است. یکی از شاهدان به پلیس گفت: صدای 5 بار شلیک گلوله و فریاد‌های یک زن را شنیده است.

 
 
وی گفته که قاتل با زن مورد علاقه‌اش قبل از تیراندازی مشاجره داشته و به التماس‌‌های این زن هیچ توجهی نکرده تا این که تصمیم به قتل هر دو گرفته است. به گفته پلیس، قتل در کمال خونسردی انجام شده است. روزنامه نیویورک تایمز نوشته که قربانیان در طبقه دوم هتلی در نیوانگلند اقامت داشته‌اند و به طور ناگهانی از طرف قاتل غافلگیر شده‌اند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار