شاخه نظامي جنبش حماس اظهارات مقامات رژيم صهيونيستي را در خصوص شليک موشک ضد هواپيما از غزه ، بي اساس دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ يک منبع در دفتر رسانه اي گردانهاي عز الدين قسام گفت گردانهاي عز الدين قسام يا ديگر گروههاي فعال در نوار غزه چنين موشکي را شليک نکرده اند .

وي گزارشهاي رسانه هاي اسرائيلي را در اين خصوص تکذيب کرد. اين منبع از توضيح در اين باره که آيا گروههاي مسلح در غزه موشکهاي ضد هواپيما در ا ختيار دارند يا خير خودداري کرد اما گفت اسرائيل عمدا  توانايي هاي گروههاي فلسطيني را در نوار غزه بزرگنمايي مي کند تا تنش آفريني نظامي اش را عليه نوار غزه توجيه کند .

روزنامه اسرائيلي يديعوت آحارونوت اسرائيل در شماره امروز خود از شليک يک فروند موشک ضد هواپيما در هفته گذشته از نوار غزه به سوي يک فروند هواپيماي نيروي هوايي اسرائيل سخن گفته بود.

به نوشته اين روزنامه ، موشک استريلا اس اي 7 به هدفش اصابت نکرد.يديعوت آحارونوت افزود گزارشهاي اطلاعاتي از چند سال پيش حاکي است که گردانهاي قسام در غزه چنين موشکي را دارد.

فوزي برهوم سخنگوي حماس گفت اسرائيل از طريق رسانه ها گزارشهايي را منتشر مي کند تا جناياتش را توجيه و حملاتش را به نوار غزه تشديد کند .

برهوم افزود مشکل در اشغالگران و جنايات آنهاست و در مقاومت نيست . جهانيان بايد متوجه طراحي هاي اسرائيل براي تنش آفريني و حمله به نوار غزه باشند و تل آويو در سايه خبرهاي ساختگي رسانه اي مي خواهد حمله کند و هدفش از انتشار چنين خبرهايي نيز تحريک و توجيه اقداماتش است.

برچسب ها: حماس ، اسرائیل ، موشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار