عادل بناکار مربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: ما تمرینات آماده سازی را برای حضور در مسابقات لیگ برتر از 11تیم دیگر زودتر شروع کردیم واین موضوع در وضعیت آمادگی بازیکنان تأثیر قابل توجهی داشت.

عادل بناکار مربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: ما تمرینات را زودتر از بقیه تیمها شروع وبه خوبی دنبال کردیم به همین دلیل در حال حاضر بازیکنان از نظر جسمانی در شرایط ایده آلی به سر می برند.

وی تصریح کرد: درطول تمرینات تمامی هدف ما رفع نقاط ضعف ونقایص فنی سال گذشته بازیکنان بود.
وی گفت: اگر هم تیم شهرداری تبریز درلیگ امسال به دنبال مدال نباشد ولی قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر این پیکارها جزو اهداف اصلی ما محسوب می شود، برای رسیدن به این اهداف برنامه های گسترده ای را خواهیم کرد.

وی درخصوص بازی اول این تیم مقابل بازرگانی جواهری گنبد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده ما در نخستین هفته لیگ دریک دیدار خانگی به مصاف گنبدیهایی می رویم که امسال با ترکیبی کاملا متفاوت دراین مسابقات شرکت کرده اند بازیکنان آنها در پس های پاسور سرعتی ودریافت تغییر کرده اندو این امر باعث شده تا هیچ شناخت خوبی از این حریف نداشته باشیم ولی به طور کلی نباید آنها را دست کم بگیریم چون گنبدیها حریفی نیستند که با اسم های بازیکنان در لیگ ظاهر شوند همیشه با نیروی جوان و گمنام خود زنگ خطر بزرگی برای حریفان خود محسوب می شوند.

گفتنی است: تیم والیبال شهرداری تبریز در ترکیب امسال خود از پشت خط زن ایتالیایی بهره مند است./ری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار